Bineînțeles că de la un eveniment numit QuakeCon 2016 nu putea să lipsească cea mai nouă iterație a seriei care a dat numele acestei convenții: Quake Champions. Tim Willits, directorul studioului id Software, a urcat pe scena QuakeCon, prezentând primul trailer din Quake Champions realizat cu ajutorul secvențelor de gameplay, oferind și câteva detalii suplimentare despre joc.
Vom avea parte de un arena shooter pur-sânge, în care, indiferent de campionul ales, fiecare jucător va avea acces la întregul arsenal din joc, conceptul de loadouts fiind considerat incompatibil „filosofia” Quake. Pentru a intra în posesia armelor noi, jucătorii vor fi nevoiți să „controleze” hărțile, reținând locurile unde și intervalele de timp la care acestea fac respawn.
Fiecare campion va avea o abilitate specială, cum ar fi posibilitatea de a vedea prin pereți a lui Visor, iar jocul va oferi suport și pentru un mod Duel, ce probabil va fi foarte apreciat în rândurile jucătorilor profesioniști. Versiunea finală a lui Quake Champions va oferi cel puțin 12 astfel de campioni. Sesiunea de testare closed beta pentru Quake Champions va începe în 2017.
Cei de la id Software au promis că jocul este construit special pentru PC folosind id Tech 6 (motorul grafic utilizat și în DOOM) și va beneficia de un aspect grafic de invidiat, rulând la 120 de cadre pe secundă (cu framerate deblocat, pentru cine își permite să împingă performanța și mai sus).
Quake Champions este dezvoltat de id Software în colaborare cu Saber Interactive, o sesiune de testare de tip closed beta fiind programată pentru 2017. Primul meci competitiv de Quake Champions va fi prezentat mâine, exclusiv pentru participanții la QuakeCon 2016.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER