Quake Champions – shooter dezvoltat pentru scena eSports
Având în vedere că se apropie QuakeCon 2016 (4 – 7 august), Bethesda a publicat câteva extrase dintr-un interviu cu Tim Willits, directorul studioului id Software, acesta oferind detalii suplimentare despre Quake Champions, următorul joc seriei Quake.
După cum puteți vedea și în secvențele de mai jos, Willits a afirmat că nu vom avea parte de un joc de tip MOBA, Quake Champions fiind gândit drept un multiplayer arena shooter, a cărui acțiune va aduce aminte de Quake III Arena, pastrând însă atmosfera specifică primului joc al seriei. Conform producătorilor, Quake Champions este dezvoltat special pentru a deveni un eSport, cu opțiuni de joc dedicate atât veteranilor seriei, cât și începătorilor. Quake Champions va fi introdus în numeroase competiții de eSports, inclusiv QuakeCon-ul anual organizat chiar de către Bethesda și id Software.
Având în vedere că într-un titlu multiplayer precum Quake Champions este nevoie de control precis și viteză de reacție, cei de la id Software au promis că jocul este construit special pentru PC și va beneficia de un aspect grafic de invidiat, rulând la 120 de cadre pe secundă (cu framerate deblocat, pentru cine își permite să împingă performanța și mai sus).
Marea noutate este introducerea conceptului de Campioni, diferiți eroi ai seriei Quake, fiecare cu propriul stil de joc și propriile sale abilități, Tim Willits oferind mai multe detalii despre acest element al jocului în clipul de mai jos.
Quake Champions este dezvoltat pentru PC de id Software în colaborare cu Saber Interactive, mai multe detalii despre joc urmând să fie anunțate în cadrul QuakeCon 2016, convenție ce se va desfășura in Dallas, în perioada 4 – 7 august 2016.