Bethesda și id Software au dezvăluit o serie de îmbunătățiri pe care shooter-ul multiplayer Quake Champions le va primi în viitorul apropiat. În primul rând, va fi implementat un sistem de „gore”, care va putea scoate în evidența mult mai bine natura violentă a acestui joc: o rachetă va putea împrăștia rămășițele unui inamic pe toți pereții, în timp ce lama de pe Gauntlet va fi capabilă să reteze bucăți din oponenți, după cum puteți observa și în trailer-ul de mai jos.
Take a peek into the development of Quake Champions’ new Gore System coming soon! #gore #quake pic.twitter.com/mAUOfiwec6 — Quake Champions (@Quake) May 4, 2018
Take a peek into the development of Quake Champions’ new Gore System coming soon! #gore #quake pic.twitter.com/mAUOfiwec6
— Quake Champions (@Quake) May 4, 2018
De asemenea, Quake Champions urmează să primească boți, cu ajutorul cărora jucătorii se vor putea antrena. Suportul pentru boți va fi adăugat în două etape. Prima va avea loc foarte curând, iar boții, în această fază preliminară, vor fi capabili să navigheze nivelurile, să folosească toți campionii și armele, însă nu și abilitățile speciale ale acestora.
De asemenea, în primă etapă, boții vor fi disponibili într-o selecție limitată de moduri de joc, cum ar fi Deathmatch, Team Deathmatch și Instagib. Ulterior, în cea de-a doua etapă, boții vor învăța să folosească abilitățile speciale ale campionilor și vor fi implementați în mai multe moduri de joc.
Quake Champions este disponibil pentru PC, în ediție Early Access, prin intermediul Steam și Bethesda.net.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER