Și mai multe detalii despre FIFA 12
Electronic Arts a început să ofere și mai multe detalii despre
cum gameplay-ul lui FIFA 12 va fi semnificativ
îmbunătățit față de cel din jocurile precedente ale seriei. În
trecut, am putut arunca o privire asupra noilor componente Player Impact Engine și
Pro Player Intelligence, acum a venit vremea
ca producer-ul jocului, David Rutter, să ofere mai
multe detalii despre Tactical Defence și
Precision Dribbling, celelalte mari îmbunătățiri
pe care FIFA 12 le va duce în această toamnă.
Astfel, conform spuselor lui Rutter, principalul obiectiv al
echipei EA Sports atunci când vine vorba de simularea unei apărări
realiste a fost eliminarea modului automat în care se
realiza pressingul în edițiile mai vechi FIFA, prin
apăsarea continuă a unui singur buton. Întreaga apărare putea fi
destabilizată foarte ușor prin intermediul acestei metode, toți
jucătorii concentrâdu-se în jurul fotbalistului advers ce avea
posesia balonului. Lucrurile se vor schimba semnificativ în noul
FIFA 12, fiecare fundaș având mai mult
posibilități de a reacționa, în funcție de slăbiciunile
adversarului. Astfel, spre exemplu, un fotbalist care se
bazează pe jocul cu un anumit picior poate fi împins până în tușă,
fiindu-i astfel blocată principală „metoda de exprimare”. Mai multe
detalii, atât despre Tactical Defence, cât și
despre Precision Dribbling, în filmulețul de mai
jos.
De asemenea, EA Sports au mai oferit un exemplu video despre cum
funcționează Pro Player Intelligence, de această
dată concentrându-se pe viziunea de joc a fiecărui
fotbalist și cum a fost implementată această caracteristică în
FIFA 12:
FIFA 12 va fi lansat pe 30 septembrie în
Europa, versiunile de PC, PlayStation 3 și Xbox 360
urmând a fi identice anul acesta.