Printr-un anunț relativ surprinzător, Ubisoft a dezvăluit că Starlink: Battle for Atlas, jocul în care utilizatorii își pot crea propria combinație de pilot, navă spațială și arme folosind jucării de plastic interschimbabile, va fi disponibil și pentru PC, după lansarea pentru console din toamna anului trecut.
Versiunea pentru PC a jocului Starlink: Battle for Atlas va include o serie de optimizări pentru această platformă, cum ar fi suportul pentru controllerele de Xbox One și PS4, pentru configurațiile multi-GPU de la NVIDIA, pentru monitoarele cu aspect radio ultra wide 21:9, pentru G-Sync, o schemă de control complet personalizabilă și framerate deblocat. De altfel, în imaginea de mai jos puteți consulta și cerințele de sistem pentru versiunea de PC a lui Starlink: Battle for Atlas.
În Starlink, jucătorii fac parte dintr-un grup de piloți de nave spațiale al cărui scop este eliberarea sistemului solar Atlas de Grax și gruparea Forgotten Legion, o forță malefică formată din roboți. Pentru a-și atinge obiectivul, jucătorii pot să-și construiască propriile nave spațiale, să exploreze întregul sistem solar Atlas, plin de numeroase planete, fiecare cu propriul ecosistem și propria faună, și să se aventureze în lupte spectaculoase împotriva inamicilor robotizați. Particularitatea acestui joc este însă personalizarea propriilor nave spațiale, care se realizează asamblând o machetă fizică a navei, ce se atașează apoi de controller-ul folosit. Fiecare modificare a machetei și fiecare instalare de echipament nou se aplică imediat și navei din joc.
Starlink: Battle for Atlas pentru PC va fi lansat pe 30 aprilie 2019, prin intermediul Uplay și Steam. Edițiile pentru consolele PlayStation 4, Xbox One și Nintendo Switch sunt deja disponibile pe piață.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER