Vești proaste pentru cei care sperau să poată încerca Tomb Raider înainte de lansare. Karl Stewart, global brand manager pentru Tomb Raider, a confirmat faptul că jocul nu va beneficia de o versiune demonstrativă, povestea fiind atât de importantă pentru producători încât nu vor să o fragmenteze de dragul unui demo.
De asemenea, Karl Stewart a adăugat ca Tomb Raider nu va face uz de un sistem de tipul Online Pass pentru a permite accesul la componenta multiplayer a jocului. Jocul nu va folosi nici atât de popularul sistem Season Pass pentru accesul la viitoarele pachete DLC.
Metoda Online Pass-ului a fost prima dată folosită de Electronic Arts și constă în deblocarea componentei multiplayer/online prin intermediul unui cod aflat în toate exemplarele noi (sigilate) ale jocurilor. Deținătorii copiilor second hand sunt nevoiți să achiziționeze un nou astfel de cod pentru a accesa multiplayer-ul, costul unei astfel de tranzacții situându-se in jurul unei sume echivalente cu 10$.
Season Pass-ul constă în achiziția unui soi de abonament care permite accesul la toate pachetele DLC dedicate unui titlu anume. De cele mai multe ori, costul unui Season Pass este mai mic decât cel al tuturor pachetelor de conținut suplimentar adunate, diferența fiind făcută de obligativitatea de a plăti înainte ca aceste DLC-uri să fie lansate.
Tomb Raider va relata povestea originilor eroinei Lara Croft, aceasta fiind doar o tânără ieșită de pe băncile școlii, nevoită să dea piept cu prima aventură a vieții sale. Pe lângă povestea ce va sta la baza campaniei single player (scrisă de Rhianna Pratchett), noul Tomb Raider va fi primul titlu al seriei care va oferi o componentă multiplayer.
Tomb Raider va fi lansat pe 5 martie 2013, pentru PC, Xbox 360 și PlayStation 3.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER