Unreal Engine evoluează, Epic anunță Infinity Blade: Dungeons pentru noul iPad
Game Developers Conference 2012 a fost ocazia perfectă pentru ca Epic Games să promoveze din nou Unreal Engine 3, motorul grafic care, de ani buni, domină piața jocurilor video.
De-a lungul timpului, de la Rainbow Six: Vegas (primul joc comercial care a folosit UE3) și până la recentele Batman Arkham City (PC/Xbox 360/PS3), Gears of War 3 (Xbox 360) sau Infinity Blade II (iOS), Unreal Engine 3 și-a demonstrat flexibilitatea, echipa de la Epic Games îmbunătățind permanent această tehnologie.
Lăsând la o parte prezentarea viitoarei generații Unreal Engine 4 (desfășurată în spatele ușilor închise și doar către parteneri), Epic Games a pus accent și pe și capabilitățile noi ale actualului Unreal Engine 3, printr-un nou material video, pe care-l puteți urmări în continuare.
De asemenea, în cursul serii trecute, Mike Capps, președintele celor de la Epic Games a fost prezent pe scena conferinței de presă organizate de Apple pentru a anunța noul iPad. Oficialul Epic Games a prezentat în premieră Infinity Blade: Dungeons, un joc special dezvoltat folosind Unreal Engine 3 pentru noul iPad. Spre deosebire de primele titluri ale seriei, Infinity Blade: Dungeons abordează genul RPG dungeon crawler, foarte asemănător ca gameplay cu seria Diablo.
Noul iPad este motorizat de un chip Apple A5X (CPU dual core, GPU quad core) și folosește un afișaj retina display cu o rezoluție de 2048×1536, Mike Capps afirmând că atât rezoluția, cât și cantitatea de memorie a dispozitivului depășesc oferta consolelor de generație actuală (Xbox 360 și PlayStation 3).