Fanii FM din România care au plasat precomenzi pentru FM 2014 au primit deja cheile pentru activarea versiunii beta, pe care o pot juca până când varianta finală a jocului va fi lansată (joi, 31 octombrie 2013).
Vezi declarația lui Mihai Andrieș, Head Researcher Sports Interactive pentru România.
București, joi, 17 octombrie 2013 – Sports Interactive și SEGA Europe Ltd. au lansat varianta BETA Football Manager 2014. Toți clienții care au plasat precomandă au primit chei de beta de la magazinele respective și se pot bucura deja de jocul lor favorit.
De asemenea, în limita stocului disponibil, clienții care vor plasa precomandă după data de 17 octombrie vor primi la rândul lor o cheie BETA FM2014.
„Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii români care au făcut precomandă Football Manager 2014. Lansarea oficială a variantei BETA a jocului le permite în sfârșit să savureze noua variantă FM, cu toate îmbunătățirile aduse de echipa Sports Interactive. Interfața regândită pentru o utilizare mai ușoară, un număr însemnat de îmbunătățiri aduse motorului de joc, acuratețea mai bună a informațiilor din baza de date, faptul că FM 2014 funcționează acum și pe Linux, salvările pe Steam Cloud, precum și integrarea cu Steam Workshop – toate acestea sunt elementele noi, care îmbunătățesc simțitor experiența de joc din Football Manager 2014. Ca în fiecare an, echipa de reasearch FMRo.ro a depus toate eforturile pentru a se asigura că vom avea în joc o imagine cât mai completă și mai realistă a fotbalului autohton”, a declarat Mihai Andrieș, Head Researcher Sports Interactive pentru România.
Iată câteva informații generale de interes pentru cei care au acces la BETA FM 2014:
– Jocul Football Manager 2014 va fi lansat în varianta finală joi, 31 octombrie 2013.
– FM 2014 poate fi instalat, de pe același disc, pe oricare dintre sistemele de operare Windows, Mac OS X și Linux. Puteți consulta cerințele de sistem FM 2014, inclusiv versiunile exacte minim necesare ale acestor sisteme de operare, mai jos.
– Varianta BETA Football Manager 2014 va fi disponibilă până la data de 4 noiembrie. După această dată, varianta BETA Football Manager 2014 va deveni indisponibilă, dar salvările carierei din BETA FM 2014 vor fi păstrate.
– În momentul în care veți primi varianta finală a lui Football Manager 2014, va trebui sa îl instalați de pe discul jocului. După încheierea instalării, veți putea continua să jucați din punctul în care ați salvat ultima oară în varianta BETA FM 2014.
Adrese utile după activarea BETA Football Manager 2014: – pentru probleme tehnice legate de varianta BETA, citiți mai întâi Tutorialul SI Games creat special în acest sens: FM 2014 Pre-Release BETA FAQ – cum să ștergeți cache-ul în FM 2014: How to delete your cache on Football Manager 2014 – pentru probleme privind loturile și alte informații legate de research: Erori găsite în Beta FM 2014 pentru România – pentru problema privind Sportul Studențesc: Sportul mai rezistă un pic
Puteți contribui cu informații pentru următoarele update-uri de FM 2014 în secțiunea de research a forumului, cu loturi la zi sau alte elemente utile.
Cerințe de sistem Football Manager 2014
PC
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core AMD, Athlon. Windows XP: 1.6GHz+, Windows Vista/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel GMA X3100: 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Mac
OS: Mac OS X 10.6, 10.7, 10.8
Processor: Intel Core 1.8GHz+
Graphics: NVidia GeForce 7300 GT, ATI Radeon X1600, Intel GMA X3100: 128MB VRAM
Additional Notes: OpenGL 2.0 compliant
Linux
OS: Ubuntu 12.04 LTS Linux
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core AMD Athlon: 1.8GHz+
Graphics: NVidia GeForce 7300 GT, AMD Radeon HD 2400 Pro, Intel HD 3000/4000: 128MB VRAM
Instrucțiuni pentru activarea BETA Football Manager 2014:
1. Trebuie să fiți conectat la Internet pentru a putea activa și instala varianta BETA FM 2014. Aveți nevoie de cel puțin 3 GB liberi pe hard disk pentru a instala BETA FM 2014.
2. Trebuie să dețineți un cont gratuit Steam și să aveți instalat clientul Steam. Dacă nu aveți un astfel de cont, descărcați clientul Steam de pe www.Steampowered.com și creați un cont.
3. După crearea contului trebuie să porniți clientul Steam și să vă autentificați în contul Steam cu numele și parola alese.
4. În fereastra clientului Steam, în partea de sus, alegeți meniul Games și apoi opțiunea Activate a Product on Steam (daca ați instalat clientul în limba engleyă), sau meniul Jocuri – Activează un produs pe Steam (dacă ați instalat clientul în limba română).
5. Dați clic pe NEXT / ÎNAINTE pentru a continua.
6. Citiți acordul cu abonații Steam (Steam Subscriber Agreement), disponibil în limba engleză. Dacă sunteți de acord, dați clic pe I AGREE / SUNT DE ACORD.
7. În câmpul dedicat Product code / Cod de activare, introduceți cheia de activare BETA Football Manager 2014 pe care ați primit-o de la magazinul la care ați plasat precomanda.
8. Finalizați procesul de activare. Vi se va confirma faptul că varianta BETA FM 2014 a fost activată. Instalați jocul (durata instalării depinde direct de viteza și stabilitatea conexiunii la Internet).
Despre Football Manager 2014
Cu peste 1000 de îmbunătățiri și optimizări față de varianta anterioară, FM 2014 este cea mai realistă simulare de management de fotbal din toate timpurile.
Pe lângă elementele îmbunătățite de gameplay, FM 2014 vine cu o gamă largă de inovații tehnologice. De exemplu, jocul va fi pentru prima dată disponibil și pentru sistemul de operare Linux, iar producătorii au implementat tehnologia „cloud save”, pentru ca managerii virtuali să își poată continua carierele din single player de pe orice computer, de oriunde din lume.
De asemenea, experiența FM a devenit chiar mai facil de personalizat decât până acum, mulțumită integrării Steam Workshop. Acest lucru le va permite managerilor să își creeze și să le ofere altor jucători acces la conținut FM și experiențe personalizate, cum ar fi pachete foto/sigle, competiții noi și custom și chiar și provocări in-game speciale, create cu ajutorul Challenge Editor, inclus acum în Pre-game Editor (oferit spre download gratuit).
„Scopul nostru a rămas neschimbat de-a lungul anilor pe care i-am dedicat producției seriei Football Manager: să oferim cea mai autentică și mai captivantă simulare a managementului fotbalistic, o modelare fidelă a lumii reale a fotbalului, de care să te poți bucura de oriunde din lume”, a declarat Directorul de studio Sports Interactive, Miles Jacobson. „Jucătorii pot prelua controlul asupra echipei de la orice computer, iar mulțumită îmbunătățirilor semnificative pe care le-am adus structurii jocului, dar și elementelor nou adăugate, FM 2014 va oferi cea mai completă experiență Football Manager de până acum.”
Iată câteva dintre cele mai importante elemente noi din FM 2014:
Football Manager 2014 va fi distribuit în România prin SKIN și va fi lansat pentru PC, Mac și Linux joi, 31 octombrie 2013.
Fanii jocului care precomandă FM 2014 de la unul dintre magazinele partenere vor avea acces la versiunea Beta a jocului, în care toate opțiunile variantei finale vor fi active, cu aproximativ două săptămâni înainte de lansare. Carierele pornite în această variantă Beta vor continua în varianta finală a jocului. Pe www.footballmanager.com se va găsi o listă a magazinelor partenere.
Mai multe detalii despre cele peste 1000 de opțiuni noi sau îmbunătățite ale jocului vor fi dezvăluite în săptămânile următoare, via Facebook (facebook.com/officialfootballmanager) și Twitter, atât prin contul Football Manager (@FootballManager), cât și prin cel al lui Miles Jacobson (@milesSI).
De asemenea, vor exista informări și înregistrări video săptămânale despre caracteristicile principale ale lui FM 2014 pe website-ul oficial al jocului (www.footballmanager.com).
– Motor 3D pentru meciuri îmbunătățit
Acest motor 3D a fost îmbunătățit masiv, și acum include AI optimizat (Artificial Intelligence), iluminare și animații ale jucătorilor de calitate mult mai bună, modele individuale ale jucătorilor și echipamentului, reacții realiste la incidentele de pe teren, precum și o gamă de optimizări care, împreună, alcătuiesc cel mai bun și mai rapid FM Match Engine de până acum.
– Latura tactică revizuită
Producătorii au refăcut complet modulul tactic, cu toate aspectele sale: concept, opțiuni și implementare. Rolurilor jucătorilor și strategiile de echipă au devenit chiar și mai importante. Jucătorii pot primi roluri special definite pe teren. Nu în ultimul rând, AI-ul managerilor rivali a fost îmbunătățit. Astfel, se vor adapta mai rapid din punct de vedere tactic la situația din timpul meciului.
– Transferuri și contracte mai realiste
FM 2014 are un modul îmbunătățit de transferuri. Cluburile și managerii au o atitudine mai realistă atunci când vine vorba despre propunerile de transfer. În plus, au fost adăugate mai multe clauze contractuale care există în realitate, cum ar fi posibilitatea de a împrumuta un jucător clubului de la care tocmai a fost transferat, precum și opțiunea de a plăti o sumă de bani, plus câțiva jucători sub formă de împrumut, în schimbul unui transfer. O altă noutate este clauza contractuală prin care jucătorul primește bonus pentru simplul fapt că este inclus în lotul pentru meci. În plus, vechiul sistem „pe ture” al negocierilor de transferuri poate fi abordat acum în două moduri: cel existent, cunoscut de fani, sau „live”, în mod similar cu cel utilizat în negocierea contractelor din FM.
– Interacțiune mai sofisticată cu membrii conducerii clubului
Negocierile de contract sunt mai realiste în FM 2014, deoarece managerii și conducerea clubului pot acum să ridice pretenții sau să își prezinte viziunea pentru viitorul clubului, atât în interviurile de angajare, cât și în cadrul discuțiilor de prelungire a contractelor. De asemenea, în situația în care o altă echipă le-a făcut o ofertă și aceștia au refuzat-o, managerii pot primi ca bonus de loialitate posibilitatea de a negocia bugetele pentru transferuri și salarii.
– Interacțiune mai complexă între personal, jucători și managerii rivali
În FM 2014 vor exista interacțiuni îmbunătățite între jucători, manageri, rivalii acestora și presă. De exemplu, membrii staff-ului tehnic oferă acum feedback despre performanțele echipei secunde și ale echipei de tineret. Managerii le pot cere jucătorilor-cheie să discute cu membrii lotului care au moralul scăzut, iar introducerea în joc a unei întâlniri de final de sezon îi permite managerului să își informeze echipa despre performanțele de până în acel moment și despre așteptările pentru sezonul următor.
– Sistem de știri îmbunătățit
Sistemul de știri din FM 2014 a fost optimizat, pentru ca managerii să poată să atace problemele clubului direct din inbox. În plus, știrile au acum un cod de culori, în funcție de categorie, și oferă mai multe detalii decât în variantele anterioare ale jocului – de exemplu, rapoartele primite de la scouteri apar acum sub forma unei singure notificări, cu un rezumat despre toți jucătorii observați, și oferă posibilitatea de a crea o listă preferențială cu numele de interes sau chiar de a face oferte fiecărui jucător.
– Interfață grafică optimizată
În FM 2014, producătorii au adus schimbări majore la nivelul interfeței grafice. Zonele importante de pe ecran au un nou design – inclusiv paginile training overview, transfer centre și news inbox – iar interfața cu utilizatorul a trecut prin modificări substanțiale. Limbajul din joc a fost revizuit, pentru a fi mai apropiat de terminiologia utilizat în fotbalul din realitate.
– Evoluție a modului Classic
Managerii au acum la dispoziție mai mult de trei națiuni pentru modul Classic. În plus, modul „fast play” din FM acum include Transfer Deadline Day, un modul Match Plan și noi elemente care pot fi deblocate.
Informații suplimentare:
www.footballmanager.com
www.facebook.com/officialfootballmanager
www.twitter.com @FootballManager, @milesSI
www.sega.com
www.sigames.com
www.FMro.ro
www.facebook.com/FMRo.ro
Grup Facebook: FMRo – FM Romania
Contact: Mihail Stegaru
[email protected]
Despre SEGA Europe Ltd.
SEGA Europe Ltd. este divizia de vânzări europene a SEGA Corporation (Tokyo, Japonia). Compania produce și distribuie produse software de divertisment interactiv pentru o mare varietate de platforme pentru jocuri video, inclusiv PC, dispozitive wireless, precum și consolele Nintendo, Microsoft și Sony Computer Entertainment Europe.
Printre cele mai cunoscute serii de jocuri video publicate de către SEGA se numără Total War, Football Manager, Aliens, Virtua Tennis, Virtua Fighter, Yakuza, The House of the Dead, Sonic the Hedgehog, Phantasy Star, Valkyria Chronicles și Super Monkey Ball.
Despre Sports Interactive
Sports Interactive este cel mai cunoscut producător de simulatoare de management fotbalistic din lume, mulțumită seriei de jocuri Football Manager. Primul joc de acest tip a fost lansat de către frații Paul și Oliver Collyer în 1992, după care cei doi au fondat compania Sports Interactive în 1994.
Sports Interactive utilizează serviciile a mai mult de 1000 de researchers din întreaga lume pentru a actualiza cea mai mare bază de date despre fotbal de pe glob. Cu 70 de angajați permanenți și peste 100 de beta-testeri externi, studioul londonez produce anual noi versiuni Football Manager pentru PC și Football Manager Handheld pentru dispozitive mobile.
Despre Mihai Andrieș
Și-a început cariera de jucător Football Manager cu… Championship Manager 93-94, la jumătatea anilor ”90. A intrat în echipa de researcheri pentru România prin Championship Manager: Season 01/02 în 2001.
După ce a devenit Head Researcher, Mihai Andrieș a preluat atribuțiile de supraveghere a bazei de date a României.
Mihai Andrieș este liderul comunității Football Manager din România pe FMRo.ro, pe care a înființat-o în 2001.
Despre SKIN
SKIN este lider în piața de import și distribuție IT & CE și furnizor important al tuturor retailerilor specializați din România (electroshop, hipermarket, cash&carry, online).
Prezentă pe piață din anul 2000, compania SKIN înregistrează în prezent un număr de peste 2000 de clienți în toată țara și este importator pentru numeroase branduri cu renume, recunoscute și apreciate în toată lumea. Filosofia SKIN este de a aduce numai produse de calitate pe piața românească, printre care se numără Nikon, Toshiba, Acer, Adata, Logitech, AOC, Philips, SEGA, Codemasters, Turtle Beach, Roccat și SpeedLink.
SKIN își desfășoară activitatea în propriul centru logistic, cu o suprafață de circa 4000 mp, inaugurat în mai 2007. Centrul logistic include birourile companiei, dar și depozitul cu o capacitate de 800 de paleți, zona de training, precum și centrul de service. SKIN este centru service autorizat național pentru brandurile Nikon, MSI, Philips și IRobot, dar operațiuni de service sunt realizate pentru toate brandurile din portofoliu.
În ultimii ani, SKIN a înregistrat o creștere exponențială a cifrei de afaceri și a devenit astfel una dintre cele mai importante și mai apreciate companii de distribuție la nivel național.
Pentru mai multe informații despre portofoliul de produse SKIN, vă rugăm să vizitați www.SKIN.ro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER