Team 17 a lansat cel de-al treilea developer diary pentru viitorul Worms Revolution. Din nou avem de-a face cu un interviu, de această dată cu Kelvin Aston, senior producer al jocului, discuția fiind dedicată noilor clase de viermi și posibilităților de personalizare a nevertebratelor din Worms Revolution.
Jucătorii își vor putea crea acum echipe din viermi soldați (similari cu viermii apăruți în toate jocurile Worms precedente), viermi scout (mai mici, mai agili și rapizi, însă și mai puțin rezistenți), viermi scientist (clasă de suport, capabilă să ofere diverse avantaje coechipierilor) și viermi heavy (greoi și mari, însă foarte rezistenți). Toți acești viermi vor putea fi personalizați cu diverse pălării, peruci etc.
Worms Revolution este construit folosind un motor grafic complet nou, păstrând însă gameplay-ul clasic, bidimensional, al seriei: au fost adăugate obiecte afectate de un nou motor fizic, apă dinamică (în care viermii pot înota sau se pot lupta), precum și relief 3D.
Worms Revolution va fi lansat în toamna acestui an, pentru PC și console (via PlayStation Network și Xbox Live).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER