Cei de la 3D Realms continuă să se adreseze în primul rând nostalgicilor, după Ion Maiden (un first person shooter realizat cu ajutorul motorului grafic Build, folosit și în jocuri clasice ale anilor ´90 precum Duke Nukem 3D, Shadow Warrior sau Blood) aceștia recidivând cu Wrath: Aeon of Ruin, un nou shooter old school construit, de această dată, pe engine-ul primului titlu din seria Quake.
Wrath: Aeon of Ruin este dezvoltat de 3D Realms alături de Jeremiah ‘KillPixel” Fox și o serie de veterani ai scenei de MOD-ing dedicate primului Quake, urmând să fie publicat de 1C Entertainment. Există și un fir narativ, jucătorii urmând să-l întruchipeze pe așa-numitul Outlander, însărcinat de Shepherd of Wayward Souls cu vânarea și eliminarea ultimilor Guardians of the Old World.
Având în vedere însă genul abordat de Wrath: Aeon of Ruin, povestea contează puțin spre deloc, jocul urmând să beneficieze de cinci lumi ce vor trebui explorate, primele două urmând să fie accesibile încă de la început, iar cheile pentru următoarele trei dobândite pe parcurs. Jucătorii vor avea la dispoziție un arsenal compus din nouă arme, familiare pentru pasionații genului, fiecare cu câte două moduri de foc, precum și o serie de item-uri speciale, cum ar fi așa-numitele Soul Tethers, ce permit salvarea jocului oriunde, însă sunt disponibile în cantități limitate.
Wrath: Aeon of Ruin are la bază motorul grafic din Quake 1, producătorii promițând că jocul va oferi suport atât pentru software rendering (adică nu veți avea nevoie de o placă video cu capabilități de accelerare 3D pentru a rula Wrath), precum și pentru plăcile video din gama 3dfx Voodoo (pentru nostalgicii care încă mai dețin așa ceva).
Wrath: Aeon of Ruin va debuta pe PC (Windows și Linux) și Mac în vara lui 2019 (nefiind încă clar dacă vom avea parte de o versiune Early Access, precum a fost cazul lui Ion Maiden), urmând ca la începutul anului 2020 să fie disponibile și versiunile complete pentru Nintendo Switch, PlayStation 4 și Xbox One.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER