În ziua în care Telekom a pierdut Eurosport, Digi anunță un parteneriat cu rețeaua care deține canalele sportive și extinde colaborarea cu un nou post TV
Digi | RCS & RDS și rețeaua Discovery au semnat un parteriat strategic în ziua în care Discovery România a anunțat că programele sale, printre care și Eurosport 1 și Eurosport 2, nu vor mai fi disponibile pentru abonații Telekom.
În ziua în care Telekom a pierdut Eurosport, Digi anunță un parteneriat cu rețeaua care deține canalele sportive
Conform unui comunicat de presă emis pe 27 decembrie, Digi | RCS & RDS și Discovery România au anunțat semnarea unui ”acord strategic” care include și lansarea televiziunii HGTV, care difuzează emisiuni despre casă și grădină, pe lângă conținutul disponibil pe Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channerl, TLC și Travel Channel. Toți abonații Digi TV vor putea urmări în continuare canalele sportive, dar cu un singur amendament: HGTV și Eurosport 2 vor fi disponibile doar în pachetul digital, Discovery, Travel Channel, TLC și Eurosport 1, atât în pachetul digital, cât și în analogic.
„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante.
Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun. În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii.
Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiții de fotbal – English Premier League și FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis – Grand Slams și ATP – și cea mai complexă experiență a Jocurilor Olimpice”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports & Commercial, Discovery CEEMCA.
”Digi a analizat întotdeauna posibilitățile de a oferi abonaților conținuturi diverse, care să satisfacă gusturi și nevoi în continuă transformare. Sperăm ca abonații noștri să regăsească în oferta adusă de parteneriatul cu Discovery România acele conținuturi complementare care le vor conferi o experiență optimizată, cât mai aproape de dorințele și preferințele lor”, a spus și Serghei Bulgac, CEO Digi | RCS & RDS.