Fotbalul a fost în vacanță, televiziunile de sport nu. Lupta pentru audiență a fost la fel de dură și în această perioadă.
Bilanțul pentru intervalul, decembrie 2008 - februarie 2009 evidențiază un lider detașat. Concurentul direct, GSP TV, a înregistrat o audiență de patru ori mai mică. La media pe întreaga durată a zilei pe publicul masculin scorul este 0,4 - 0,1. „Tradus" în număr de oameni, înseamnă 7.000 de bărbați pe GSP TV, 25.000 pe Sport.ro. În privința celor mai urmărite programe, concluzia este și mai clară: primele cinci sunt meciuri transmise de Sport.ro.
Liga I rămâne ascunsă
Este interesant de urmărit ce se întâmplă și pe parcursul returului Ligii I. GSP TV are avantajul drepturilor de televizare pe Liga lui Mitică, anulat însă de distribuirea doar de către RCS. Șansele ca situația să se schimbe sunt minime, Liga I urmând a rămâne ascunsă pe un post recepționat și urmărit de puține persoane. „Noi le-am transmis că suntem dispuși să negociem, însă încă nu am primit niciun răspuns. Mingea e în terenul lor. Nu ne-am confruntat cu rezilieri de contracte din aceste cauze", spune Ariana Bădin, PR la celălalt mare operator de cablu, UPC. „Se poartă discuții în continuare cu toți operatorii de cablu din țară. UPC a trimis o adresă către partenerii noștri de la Antenă și rămâne de văzut dacă se vor înțelege", răspunde directorul RCS, Alexandru Oprea.
Cert e doar că TVR a abandonat. „A trecut mult timp de atunci, nu se mai poartă negocieri", spune Ioan Todan, șeful sp