Articolele de colecție cu cei mai importanți sportivi ai planetei fac parte din fenomenul cunoscut drept "sports memorabilia". În Statele Unite ale Americii această activitate a devenit un business în toată regula, iar conform Sports Memorabilia valoarea pieței de articole sportive de colecție era de 12 miliarde de dolari. În România, cele mai apreciate astfel de elemente îi aparțin lui Gheorghe Hagi, unul dintre puținii sportivi ai țării care, validat de interesul străinilor, a reușit să aibă un brand suficient de mare astfel încât obiectele de colecție cu numele sau semnătura lui să capete valoare. Colecțiile de tricouri, mingi semnate, poze cu autografe sau echipamentele purtate de Hagi de-a lungul timpului sunt scoase la vânzare pe unele dintre cele mai importante site-uri de comerț din lume.
Afacerea cu obiecte de colecție „marca Hagi”: articolele purtate de „Rege” își măresc valoarea în timp. Casillas și Copos, doi dintre colecționarii de tricouri ale lui Hagi