RPG-urile reprezintă unul dintre genurile fundamentale ale jocurilor video, care a suferit multiple transformări de-a lungul anilor. Ele au devenit, dintr-o categorie rezervată celor mai elitiști jucători, un termen cool („elemente de RPG") adăugat jocurilor de acțiune sau strategie de către departamentul de marketing. Și, dacă există vreo companie care aplică toate tacticile pentru a convinge jucătorii că jocurile sale (să ne gândim doar la Assassin''s Creed sau la Just Dance) nu sunt vaci de muls, aceasta este Ubisoft. Tocmai din acest motiv s-a dovedit a fi o surpriză deosebit de plăcută strategia companiei de a-și diversifica oferta prin reînvierea unor francize ca Rayman sau crearea de IP-uri noi precum Watch_Dogs sau The Division. Printre aceste titluri noi se regăsește și Child of Light, o adevărată bijuterie, care, în pofida aparențelor, nu este un platformer 2D, ci un RPG adevărat.
Child of Light Review: un joc fermecător, rupt din lumea basmelor