Cum ce facem? Îl vindem mai bine ca oricând. De ce? Va exista climă automată sau cutie automată? Explicăm în rândurile care urmează.
La aproape 4 ani de la lansare, iată că Dacia Logan, așa cum îi stă bine unei mașini ce se respectă, primește un facelift. Unul chiar târziu, mai ales în condițiile în care durata de viața a unui model tinde să scadă. La unele mașini asiatice, pentru a face față concurenței la 4 ani deja vedem un model nou. Dar la Logan nu s-a întâmplat așa. Precum actualul Audi A6, să dăm unul din puținele exemple existente, Loganul nostru cel de toate zilele a rezistat bine în timp. Este adevărat însă, că el a mai beneficiat de un pseudo-mic-facelift acum doi ani. Mai mult cu rol practic decât estetic, modelul autohton a primit o grilă față vopsită în culoarea caroseriei, stopuri spate cu semnalizatoare albe sau mâner pentru deschiderea portbagajului. Excelent, mai ales în condițiile în care înainte de acest upgrade trebuia să oprești motorul pentru a deschide portbagajul. În interior am regăsit un schimbător de viteze cu aere de Megane dar principalele modificări importante s-au oprit aici.