Poza
1
/
1
Înapoi la articol
În februarie 2009, Citroën anunța lansarea unei linii de produse distinctive purtând numele DS (Distinctive Spirit). Aceasta era una dintre direcțiile noii dinamici a mărcii exprimată de noua sa semnatură: Créative Technologie. În paralel cu gama traditională Citroën, linia DS urma să propună produse cu o personalitate puternică, clar conturată în ceea ce privește stilul, arhitectura și senzațiile oferite. La un an de la apariția liniei DS, în momentul în care DS3 își face apariția în showroom-urile mărcii, Citroën intră într-o nouă etapă a dezvoltării acestei linii, prin conceptul DS HIGH RIDER. O viziune modernă a dinamismului care plasează caracterul compact ca valoare fundamentală și care deschide calea către noi tipuri de utilizatori, către o nouă placere de a călători la bordul unui vehicul și către un nou demers tehnologic inovator care se bazează în particular pe un sistem de propulsie hibrid-diesel. Linia DS : calea spre un nou univers Prin DS HIGH RIDER, Citroën rămâne în mod clar fidel filosofiei liniei DS: de a propune produse cu o personalitate puternică, clar conturată, atât în ceea ce privește stilul cât și arhitectura. Fără a nega atuurile coupe-urilor tradiționale, Citroën inventează cu acest concept noi modalități de a exprima dinamismul unui vehicul. Spre deosebire de coupe-urile cu 4 locuri, mai lungi și mai joase, DS HIGH RIDER este un vehicul compact, dar care inspiră dinamism și forță. Silueta lui DS HIGH RIDER combinată cu înălțimea îi evidențiază
DS HIGH RIDER:** dinamic, compact, exclusiv!
Cautare
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER
Facebook
Instagram
Twitter
Youtube
×