Hyundai este hotarata sa transforme felul in care acest brand a fost privit in mod traditional in Europa, prin lansarea lui i40, un model complet nou si foarte dinamic, ce va fi dezvaluit in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva.
Modelul i40, care a fost conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Rüsselsheim, Germania, va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai catre o pozitionare „premium moderna" pe continent, oferind consumatorilor calitate si caracteristici de top la un pret accesibil.
Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cea mai buna garantie din industrie: cinci ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri. Acest pachet a atras numerosi clienti catre marca in anul 2010, datorita combinatiei de 5 ani garantie integrala, 5 ani asistenta rutiera, precum si 5 ani de verificari tehnice periodice, conform pasaportului de service.
„Noul i40 reflecta intocmai spiritul noului slogan al marcii Hyundai, „New Thinking. New Posibilities", a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe. „Modelul i40 este un indicator al progresului facut de Hyundai in ultimii ani si reflecta perfect ideea noastra de marca „premium moderna".
„Am putea afirma ca i40 este noul nostru model cu cea mai mare insemnatate in ultimii ani. Asteptam cu nerabdare lansarea acestui model pe piata si suntem
FOTO** Primele poze cu Hyundai i40, mașina care consumă 4.3 l / 100km! Vezi detaliile!