Probabil l-ați văzut și v-ați amuzat. Dacă nu l-ați văzut, probabil că vi s-a povestit despre el. N-aveați cum să-l ratați, dacă sunteți microbiști ori dacă vi s-a reproșat asta. Pasiunea pentru fotbal rămâne, n-are cum să dispară. Numai că se poate exprima și altfel decât prin înjurături. Acesta este mesajul celor de la Leo Burnett&Target în spotul publicitar „Trăiește pasiunea" (foto mic). Practic, o reclamă la Bergenbier, sponsorul oficial al Ligii I, care îndeamnă suporterul de rând să se exprime în timpul unui meci în așa fel încât să nu fie nevoie să fie cenzurat. Cum ar fi ca pe stadion, acasă ori „la o bere cu prietenii" să auzim scandări de genul „Cânta-ți-aș o serenadă!", „Gâdila-ți-aș tălpile, Hereea" ori „Croșeta-mi-aș o eșarfă"?! Ceva neobișnuit desigur, chiar nenatural! Dar, concincidență sau nu, există deja o galerie importantă din România care ar vrea să împrumute ceva din mesajul reclamei celor de la Leo Burnett: cea a Rapidului.
„Gâdila-ți-aș tălpile, Hereaaa!”** Fanii Rapidului au văzut meciul cu Gaz Metan dintr-un pub și au decis să renunțe la înjurături