Google și YouTube și-au modificat, vineri, logourile de pe paginile principale, pentru a marca debutul Cupei Mondiale de Fotbal din Africa de Sud, fiind introduse simboluri specifice competiției.
Astfel, Google și-a înlocuit logoul clasic cu imaginea unui atacant care se îndreaptă spre poartă. Noul logo prezintă toate simbolurile specifice jocului - minge de fotbal, echipa adversă care se apără, portarul, dar și un arbitru.
Google își modifică logoul pentru a marca evenimentele speciale din întreaga lume. Astfel, pe parcursul desfășurării Olimpiadei de Iarnă de la Vancouver de anul acesta, Google a avut un logo diferit în fiecare zi, ilustrând diferitele sporturi din competiție.
Pe de altă parte, YouTube, care nu își schimbă prea des logoul, a decis să marcheze debutul Cupei Mondiale introducând o imagine specială. Astfel cuvântul "You" este format din imaginea unei mingi la picioarele unui fotbalist, în timp ce particula "Tube" este pusă pe un fundal verde, care îi trimite pe utilizatori cu gândul la terenurile de fotbal.
Cupa Mondială din Africa de sud se desfășoară între 11 iunie și 11 iulie.
Google și You Tube și-au schimbat logourile pe durata CM