Industria de lenjerie intimă funcționează ca un magnet pentru sportivi. Fotbaliștii și profesioniștii din tenis domină o piață în care se semnează contracte cu multe zerouri pentru cei care se dezbracă în reclame tv sau pentru afișe imense care vor atrage toate privirile în cele mai mari orașe ale lumii. Tipul colaborării diferă: de la contracte de promovare punctuale, până la lansarea unor linii personalizate sub tutela unui brand renumit (CR7 - Cristiano Ronaldo, J10 - James Rodriguez). Mai puțin numeroasă este o a treia categorie de sportivi care susțin un brand în totalitate: schioarea Julia Mancuso a fondat, în 2010, o companie nouă pe această piață, iar Bjorn Borg și-a împrumutat, în anii '90, numele unui brand care și-a căpătat autonomia identitară pe piață.
Industria irezistibilă pentru lumea sportului, care îi urcă pe podiumul de defilare pe Cristiano Ronaldo, Beckham sau Serena Williams, a adus un profit de 2,6 milioane € brandului Bjorn Borg