C3 Visiodrive a ajuns și în România. ProSport a testat noua mașină compactă de la Citroën în ambele variante de motorizare. Pe benzină, 1,6 vti 120 CP și motorină, 1,4 hdi 70 CP.
Deși la prima citire a fișei sale tehnice primul model îți atrage atenția imediat, acesta nu m-a impresionat atât de mult precum C3-ul cu motor diesel. Mai leneș, mai puțin feroce pe drumurile grele de la noi din țară.
În schimb, C3 pe motorină pare excelent pentru cei sau cele care vor să simtă șoseaua. Oricum, ambele modele punctează la design-ul exterior, dar și interior, noul C3 clasându-se, evident, peste predecesorul său. O mulțime de gadgeturi. Alături de sistemul audio RD4 cu mp3, de USB Box (compus din priza USB + jack, compatibil iPod, kit hands-free Bluetooth) și de sistemul de navigatie MyWay, noul C3 propune un sistem HiFi inedit, care îi transferă pe pasageri într-o adevărată sală de concert.
Un "mărțișor" mai scump pentru femei
Noul C3 preia atuurile versiunii anterioare și îi adaugă noi argumente de seducție: un stil mai sobru, calitatea superioară a finisajelor, o arhitectură inteligentă, oferind și o habitabilitate peste standardele segmentului. Și, cu toate acestea, el se menține în categoria celor mai compacte vehicule de pe piață.
Principala „inovație" a noului model o prezintă parbrizul „Zenith", care mărește câmpul vizual al șoferului și pasagerului față cu 80 de grade în sus. Și pentru că e destinat în principal șoferițelor, C3 va fi comercializat în România începând cu ace