Poza
1
/
1
Înapoi la articol
La salonul de la Frankfurt din 2009, Renault și-a prezentat noua identitate de marcă, ce plasează oamenii în centrul preocupărilor sale. Astfel, noua și ambițioasa strategie de design are drept sursă de inspirație etapele vieții, fiecare dintre ele regăsindu-se într-un concept car. Primul, DeZir, un coupé cu două locuri, simbolizează momentul „în care ne îndrăgostim" , pasiunea specifică începutului unei povești. Acum, CAPTUR reprezintă cea de-a doua etapă a acestui ciclu, cea a explorării lumii în doi. Precum predecesorul său, CAPTUR definește stilul „simplu", „senzual" și „călduros" care va caracteriza stilul viitoarelor mașini ale mărcii. CAPTUR este un „crossover fun și sportiv, ideal pentru un cuplu tânăr pe cale să descopere lumea" explică directorul de design Laurens Van den Acker. Axel Breun, director al diviziei concept car precizează: „CAPTUR are la bază limbajul formal introdus de concept car-ul DeZir, cu o dimensiune mai tehnică, mai funcțională, rămânând insa extrem de senzual".
Renault Captur, pe urmele aventurii
Cautare
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER
Facebook
Instagram
Twitter
Youtube
×