14 ianuarie 2014. Pe stadionul „Ilie Oană" din Ploiești se află 12.000 de spectatori, care s-au îngrămădit în tribune pentru un eveniment special. Nu, nu e un meci al Petrolului, ci prezentarea lui Adrian Mutu, care revine în Liga 1, după o perioadă de 14 ani în care a evoluat în străinătate. Totul a fost pus la cale de conducerea echipei ploieștene, care a plănuit în detaliu prima astfel de prezentare a unui jucător din istoria campionatului României, după modelul celor din Spania, unde Barcelona și Real Madrid își scot vedetele în fața propriilor fani, care achită circa 10 euro pe un tichet. A fost doar unul dintre exercițiile de marketing care le-a ieșit perfect ploieștenilor. Petrolul e una dintre echipele care se promovează cel mai bine din Liga 1, atât din punctul de vedere al sponsorilor, cât și al interacțiunii cu fanii.
Rețeta Petrolul: cum să faci profit de peste 1 milion de euro în plină criză