E ca și povestea câinelui mușcat de om. Faptul că Steaua face audiență mai mare decât resÂtul echipelor este o non-știre. Când un show de skandenberg, sport pe care mulți nu pot să-l pronunțe, darămite să-l înțeleagă, face audiență mai mare decât Steaua e un eveniment care trebuie analizat.
89.000 de bărbați cu vârsta între 18 și 49 de ani au urmărit pe Sport.ro maratonul de skandenberg „Saru(p) mâinile", în care Ion Oncescu a „doborât" peste 100 de adversari. La FC Brașov - Steaua s-au uitat 71.000 de persoane din aceeași categorie. Da, e doar o categorie, nu întregul public, dar e cea mai importantă pentru posturile de sport, iar ideea rămâne. Cum s-a ajuns aici într-un sezon în care pe drepturile TV din
Liga I s-au plătit vreo 30 de milioane de dolari? Prima explicație este acoperirea GSP TV, undeva la o treime din cea a rivalilor. Când trebuie să lupți unul contra trei, ai nevoie de ajutoare. Și așa începe să capete sens „scandalul televizării".