Într-una dintre puținele intervenții recente la posturile de sport, Mircea Sandu s-a lăudat cu înființarea magazinului online al FRF, a Fan Clubului naționalei și cu aducerea Uruguayului pe Național Arena. Având în vedere că primele două - magazinul online și Fan Clubul - funcționează de ani buni în majoritatea țărilor europene, Mircea Sandu se mândrește, practic, cu faptul că a reușit, abia la finalul lui 2011, să aducă FRF în rândul lumii.
Magazinul online al FRF, cel prin intermediul căruia federalii vor să fie mai aproape de fani, poate fi considerat unul dintre cele mai sărace din Europa. Pe lângă faptul evident că a fost lansat la mult timp după cele similare ale federațiilor importante, acesta conține acum doar 16 produse! Miercuri avea doar 15, dar federalii au adăugat ieri și eșarfele cu însemnele FRF. Comparativ, e-magazinele naționalelor Angliei și Franței conțin peste 100 de articole dedicate tuturor fanilor, nu doar celor din țările respective. Iar gama produselor este una imensă, de la banalele steaguri la suzete sau draperii!
FRF are trei modele de căciuli: roșie, galbenă și albastră, un model de tricou replică, niște pantaloni și un trening, plus o minge replică Euro 2012, pe care stă scris NOU! Un alt lucru care deosebește Federația noastră de celelalte foruri fotbalistice din Europa este faptul că nu are încă un magazin fizic la Național Arena. Există într-adevăr la nivel de plan în FRF, dar lansarea e preconizată abia în 2013!
Fan Clubul fără facilități
Sandu se laudă cu nimic!** Magazinul online al FRF e unul dintre cele mai sărace din Europa