Wimbledon, al treilea Grand Slam din calendar (23 iunie - 6 iulie) și cel mai vechi turneu de tenis din lume, este și o uriașă fabrică de făcut bani. Iarba uniformizată la 8 milimetri găzduiește meciuri încântătoare și dramatice, dar farmecul nu este generat numai de spectacolul sportiv. O tradiție culinară care a fost împământenită la „All England Club", complexul de la Wimbledon, generează profituri gigantice. Cumpărăturile efectuate de 486.898 de spectatori care urmăresc tenis de la fața locului în cele 13 zile de concurs le oferă organizatorilor, de asemenea, o sursă importantă în acoperirea premiilor-record pe plan mondial. Și din porțiile de mâncare și din paharele de băutură se strâng o parte din cele 25 de milioane de lire sterline (31 de milioane de euro) pentru recompensele totale acordate jucătorilor (dintre care 1,76 milioane de lire sterline, echivalentul a 2,2 milioane euro, este premiul pentru campionii de la simplu).
Wimbledon în cifre: căpșune, șampanie și spectacol pe iarbă