Wolfenstein este seria care a dat startul genului pe care astăzi îl numim "first person shooter", deschizând drumul pentru alte jocuri precum DOOM, Duke Nukem 3D, Quake, Half-Life și multe, multe altele. Și, după o perioadă de instabilitate, în care id Software și Activision au tot plimbat licența pe la diferite studiouri, odată cu achiziția texanilor de către Bethesda, seria Wolfenstein a ajuns în mâinile capabile ale suedezilor de la Machine Games. În ultimii ani, aceștia au reușit să readucă în prim plan aventurile lui B.J. Blazkowicz, Wolfenstein: The New Order (alături de expansion-ul The Old Blood) și Wolfenstein II: The New Colossus fiind niște realizări meritorii. În aceste condiții, având în vedere popularitatea din ce în ce mai mare a jocurilor realizate pentru realitatea virtuală, este greu de înțeles cum o serie legendară precum Wolfenstein nu ajunsese încă "în VR". Probabil la fel au gândit și cei de la Bethesda, iar Wolfenstein: Cyberpilot a sosit să umple acest gol, fiind cel de-al doilea titlu al seriei lansat în această vară, pe lângă mai puțin reușitul Wolfenstein Youngblood.
Wolfenstein Cyberpilot Review: plimbatul câinelui mecanic prin Paris