Mesaj emoționant al lui Ovidiu Ioanițoaia la aniversarea de 25 de ani a ProSport: „Îmi aduc aminte perfect! Îmi place să cred că a făcut epocă”
This browser does not support the video element.
ProSport a aniversat 25 de ani în seara zilei de joi, un eveniment fastuos la care au participat multe personalități importante ale sportului românesc.
Cu această ocazie, mulți dintre foștii jurnaliști notabili care și-au pus amprenta asupra acestui ziar au transmis felicitări acestui nume important din presa românească.
Printre aceștia se numără și Ovidiu Ioanițoaia, fost director general al ProSport. Ziaristul a relatat o scurtă istorie a acestui brand, și a rememorat evenimentul de lansare al acestui nume important.
Mesaj emoționant al lui Ovidiu Ioanițoaia la aniversarea de 25 de ani a ProSport: „Îmi aduc aminte perfect! Îmi place să cred că a făcut epocă”
Jurnalistul a reamintit cum, în cadrul ProSport, l-a promovat pe Cătălin Tolontan în poziția de redactor-șef, cu toate că se afla la o vârstă fragedă. Ioanițoaia a recunoscut că, și în ziua de azi, parcurge cu plăcere ediția online a acestui ziar.
„Îmi aduc aminte perfect de lansarea Prosport, care a avut loc în 2 iulie 1997. Ziarul aparținea lui Adrian Sârbu pe vremea aceea, care în stilul lui luxuriant așa, a făcut o lansare, noi toți am urcat pe scenă ca niște actori, iar în asistență se aflau toate personalitățile la zi ale sportului românesc. La proiectul ăla am lucrat câteva luni bune, a fost primul ziar full color din România și un ziar despre care îmi place să cred că a făcut epocă.
Din păcate, a fost vândut de Sârbu după 6 ani și noi am plecat într-un moment în care tirajul zilnic depășea 100.000 de exemplare, când aveam sub-redacție la Cluj, când ziarul era un reper important în presa românească. E ziarul la care l-am promovat pe Cătălin Tolontan redactor-șef, deși foarte tânăr, și se dovedește că am avut mână bună pentru că Tolontan este astăzi unul dintre cei mai importanți ziariști de investigație din România, un adevărat lider al generației lui. Din păcate, din câte știu eu și sper să nu greșesc, în 2013, ProSport-ul care a tot schimbat proprietarii, a renunțat la ediția de print și a rămas numai un ziar electronic, un ziar pe care îl parcurg și azi cu plăcere și cu nostalgie. La 25 de ani de la înființare, le urez numai bine celor care scot ziarul în continuare”, a spus Ovidiu Ioanițoaia.
Partenerii campaniei Prosport 25 sunt UNIBET, IXFI, CASA PARIURILOR și NORDIS.