(P) Brandul 7DAYS de la Chipita devine gustarea oficială la 2014 TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE FINAL FOUR
COMUNICAT DE PRESĂ‚
Brandul 7DAYS de la Chipita devine gustarea oficială la
2014 TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE FINAL FOUR
Chipita S.A. a încheiat un parteneriat strategic cu Basketball Euroleague pentru evenimentul său principal FINAL FOUR MILAN din mai 2014.
Brandul 7DAYS, partener global al celei mai prestigioase competiții europene de baschet, a devenit gustarea oficială la Turkish Airlines Euroleague Final Four care va avea loc în primăvara lui 2014 în Milano, Italia, între 16 și 18 mai.
„Euroleague urează bun venit companiei Chipita, una din cele mai mari din industria alimentară în Europa, în familia partenerilor noștri globali” – a declarat Dl. Jordi Bertomeu, Președintele și CEO-ul Euroligii de Baschet. „Chipita este o companie cu care împărtășim multe similarități în privința planului de dezvoltare precum și a piețelor cheie de interes. Consider că Final Four-ul Turkish Airlines Euroleague 2014 din Milano este o oportunitate unică de a crea bazele unor viitoare inițiative comune”.
„Este o onoare pentru noi să fim partenerii globali ai Euroleague, deoarece împărtășim aceleași valori.” a declarat Dl. Spyros Theodoropoulos, CEO-ul Chipita S.A. „Baschetul și în special evenimentul FINAL FOUR pot fi ușor asociate cu brandul 7DAYS, care este prezent în mai mult de 65 de țări și se bucură de o notorietate ridicată în majoritatea țărilor europene. Sunt ferm convins că acest parteneriat va aduce multe beneficii ambelor părți.”
Chipita a fost înființată în urmă cu 40 de ani și este una din cele mai mari companii din industria alimentară din Europa, dezvoltând branduri globale. În fiecare an se produc 4.5 miliarde de produse care sunt distribuite în mai mult de 500.000 puncte de vânzare pe 5 continente și sunt la dispoziția celor aproape un miliard de consumatori. Cu fabrici în 10 țări diferite, are peste 9000 de angajați de 35 de naționalități diferite.
Pentru mai multe informații: