(P) Simone Tempestini: „Condusul este extrem de frumos, dar periculos!”. În ce condiții nu s-ar urca la volan!
Liana Anton
Saptamana aceasta, clientii OMV Titan au parte de o surpriza! Campionul national al Romaniei Simone Tempestini, in varsta de 24 de ani, ii asteapta pe soferii bucuresteni in benzinarie, unde le va impartasi din experienta sa, in cadrul Caravanei OMV Maxx Motion 100plus.
Cand vine vorba despre carburant, Simone Tempestini marturiseste ca alegerea sa atat in viata de zi cu zi, cat si in cadrul competitiilor sportive nationale si internationale la care participa este benzina de performanta OMV Maxx Motion 100plus.
Simone Tempestini recunoaste ca tehnicienii nevoiti sa faca mapare de soft au fost uimiti de performantele OMV MaxxMotion100 plus, in conditiile in care se apropie de unele benzine de curse mult mai scumpe.
Beneficiile Maxx Motion 100plus au fost evidentiate si de cercetatorii Universitatii Tehnice din Cluj, in cadrul unui experiment care a avut rolul de a evalua impactul carburantului asupra functionarii motorului. Studiul a scos la iveala faptul ca „motorul alimentat doar cu benzina de performanta OMV MaxxMotion 100plus a redus cu 93% depunerile de pe supapele de admisie, comparativ cu alte benzine neaditivate”, dupa cum declara Bogdan Varga, Profesor PhD. Habil. Eng.
Despre performantele Maxx Motion 100plus, dar si despre condus, in general, ne-a vorbit Simone Tempestini in interviul de mai jos!
Reporter: Care sunt avantajele OMV MaxxMotion100 plus care ii conving pe soferii romani sa aleaga un produs Premium, in conditiile in care – cand vine vorba despre carburanti – tendinta este sa lasam cat mai putini bani la pompa?
Simone Tempestini: Odata ce ai inteles beneficiile OMV MaxxMotion100, nu ai cum sa folosesti alt tip de carburant!
OMV MaxxMotion100 are, in principal, efectul de a curata si de a preveni depunerile de carbon din motor. Trebuie sa tinem cont ca, in camera de ardere, singurul lucru care conteaza si care poate afecta piesele este carburantul. Depunerile de carbon pe supapele de admisie, de evacuare, pe piston, pe segmenti si pe peretii cilindrului sunt daunatoare, iar depunerile nu le simti dupa ce parcurgi 1.000-2.000 km. Lucrurile incep sa se simta dupa o perioada mai lunga de timp.
Per ansamblu, 15-20 lei economisiti la un plin pot fi amortizati printr-un consum redus de benzina al masinii, lucru testat de cercetatorii Universitatii Tehnice din Cluj. Folosind un carburant mai bun, iti recuperezi aproape toata investitia.
De asemenea, un produs Premium iti ofera o performanta maxima, ceea ce inseamna ca, atunci cand carburantul arde, motorul trebuie sa aiba oxigen suficient pentru realizarea arderilor complete si sa previna depunerile. Totodata, un astfel de combustibil are o rata mai mica de poluare.
In plus, moleculele prezente in aditivul de la MaxxMotion100 plus lucreaza astfel incat depunerile deja existente sa fie „curatate”. Video experiment aici
Rep.: Exista o diferenta intre benzina aditivata OMV MaxxMotion100 plus si benzina Regular la care adaugam aditiv cumparat din comert? Am auzit ideea ca este mai eficient sa folosesti o benzina neaditivata si sa adaugi un aditiv.
Nu recomand acest lucru! Adevarul este ca aditivul trebuie adaugat in cantitatea corecta (nu poti sa spui ca la 50 de litri de benzina adaugi 700 ml de aditiv) si trebuie omogenizata.
Rep.: 3 situatii in care nu ai pleca la drum cu masina?
Nu ma urc la volan cand sunt obosit, nervos sau in caz de conditii meteo extreme. Este vorba despre mentinerea sigurantei tale si a celorlalti! Daca nu te simti sigur pe tine, mai bine stai acasa!
Rep.: Care a fost cel mai greu traseu pe care ai condus?
Ca sofer, am condus opt ore si 20 de minute de la Bucuresti la Iasi, pe o temperatura extrem de scazuta, -6 grade, cu ceata densa si multe accidente pe traseu. Din punct de vedere sportiv, a fost etapa din Finlanda, foarte rapida, cu drumuri particulare, cu varfuri de panta, unde masina „sare”, si de multe ori esti in viraj.
Rep.: Sunt soferii romani agresivi?
Sunt si soferi romani foarte agresivi. Suntem mai suparati, mai agresivi, conparativ cu alte nationalitati, din cauza traficului. De aceea trebuie sa ne cunoastem limitele!
Rep.: Care este principala cauza a cresterii numarului de accidente?
Folosirea excesiva a telefonului mobil si condusul imprudent. Incepatorii ar trebuie sa-si constientizeze din start responsabilitatea acestei actiuni! Cu totii iubim sa mergem cu masina, dar trebuie sa fim constient de riscuri. Condusul este extrem de frumos, dar periculos!
Cine este Simone Tempestini
Simone Tempestini, pilotul echipei Napoca Rally Academy si este cel mai tanar detinator al titlului in Campionatul National de Raliuri al Romaniei, titlu pe care l-a obtinut la varsta de 21 de ani, in 2015. In 2016, a devenit campion mondial la juniori in WRC, iar anul acesta a dus din nou la Cluj titlul de campion la raliu, al treilea din cariera sa!
Daca vrei sa-l intalnesti pe Simone Tempestini sau alti piloti ai echipei Napoca Rally Academy, esti invitat in Caravana OMV Maxx Motion 100plus, care se desfasoara pana pe 27 octombrie in marile orase din tara! In cadrul Caravanei, toti soferii vor putea afla detaliile studiului cercetatorilor de la Universitatatea Tehnica din Cluj chiar de la piloti si specialisti, vor urmari prezentarea experimentului si vor putea trai o experienta virtual reality. De asemenea, soferii isi vor putea testa si cunostintele proaspat acumulate cu ajutorul unei aplicatii, care le va oferi sansa sa castige premii instant.