Gerard Pique nu poate scăpa de Shakira, chiar dacă cei doi au decis să se despartă acum mai bine de 4 luni.
Acum, fundașul celor de la Barcelona ar putea fi obligat să poarte numele fostei sale partenere de viață pe tricoul de joc.
Totul pleacă de la parteneriatul de peste 300 de milioane de euro pe care echipa catalană l-a semnat cu Spotify, cel mai mare portal de streaming din lume.
Datorită acestui angajament, Barcelona a purtat în premieră, pe tricoul de joc, logo-ul celebrului rapper canadian Drake, chiar în El Clasico. Bufnița este simbolul brand-ului său, iar cântărețul a devenit primul artist din istorie care ajunge la 50 de miliarde de stream-uri pe Spotify.
View this post on Instagram A post shared by champagnepapi (@champagnepapi)
A post shared by champagnepapi (@champagnepapi)
Acum, potrivit presei din Spania, Shakira ar putea fi următoarea artistă care ar putea apărea pe echipamentele celor de la Barcelona. Jurnalistul Moises Llorens a dezvăluit că între clubul catalan și cântăreața columbiană ar exista deja o înțelegere, iar în cel mai scurt timp logo-ul acesteia va fi pus pe kit-urile Barcei.
Shakira este pe cale să-și lanseze noul single „Monotonia” și a stârnit deja mai multe speculații prin faptul că ar reflecta despărțirea ei de Gerard Pique după 11 ani. Cotidianul „El Espanol” deja a titrat: „Barcelona plănuiește reuniunea Shakirei cu Gerard Pique”.
Gerard Pique nu a început atât de bine sezonul pe cât și-ar fi dorit. Fundașul central în vârstă de 35 de ani a evoluat în doar 3 partide din La Liga și tot 3 din Champions League, prietenul Xavi mizând pe fundașii mult mai tineri și cu potențial din lot.
Ultimul meci în care fotbalistul a evoluat a fost în Liga Campionilor, contra celor de la Inter Milano. Partida de pe Camp Nou s-a terminat 3-3, iar Gerard Pique a fost integralist, jucând pe toată durata meciului.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER