Juventus „evacuată” de pe Stadio Olimpico! Vezi aici de ce!
Trupa irlandeză U2 a obligat clubul de fotbal Juventus Torino să
schimbe locul de desfășurare a unui meci, după ce stadionul fusese
rezervat pentru două evenimente simultane, informează
contactmusic.com.
Formația U2 se va întoarce pe scenă pe Stadio Olimpico din
Torino, pe 6 august, după ce Bono, solistul trupei, a fost nevoit
să anuleze mai multe concerte, în urma unei operații chirurgicale
la spate.
Membrii trupei U2 vor petrece următoarele două săptămâni la
Torino, pentru repetiții.
Managerii clubului italian au fost nevoiți să își reorganizeze
programul, deoarece concertul trupei U2 a fost programat în aceeași
zi cu partida dintre Juventus Torino și Shamrock Rovers, din Europa
League. Astfel, meciul a fost mutat, partida urmând să aibă loc la
Modena, în timp ce muzicienii de la U2 vor urca pe scena de pe
Stadio Olimpico din Torino.
Rockerii irlandezi din trupa U2, care au încasat peste 130 de
milioane de dolari din turneul lor mondial „360°” și din alte
contracte comerciale, în perioada iunie 2009 – iunie 2010, s-au
clasat pe prima poziție în topul Forbes al muzicienilor cu cele mai
mari venituri pe plan mondial anul trecut.
Trupa U2, formată din Bono (voce și chitară), The Edge (chitară,
clape și voce), Adam Clayton (chitară bas) și Larry Mullen Jr.
(tobe și percuție), a fost fondată în 1976, când membrii acesteia
erau încă adolescenți fără cunoștințe aprofundate de muzică. Însă,
până la mijlocul anilor ’80, trupa a căpătat notorietate la nivel
internațional, remarcată fiind pentru sound-ul său intens și
profund, pentru vocea plină de pasiune a lui Bono și interpretarea
la chitară a lui The Edge. Succesul de care s-au bucurat ca trupă
live a fost chiar mai mare decât cel obținut de pe urma albumelor
vândute, până ce discul din 1987, „The Joshua Tree”, a ridicat
statutul formației de la „eroi la superstaruri”, după cum a
apreciat revista Rolling Stone.
Turneul mondial „360°” promovează cel de-al 12-lea album de
studio al U2, „No Line On The Horizon”, lansat pe 2 martie 2009.
Potrivit specialiștilor, acest turneu este cel mai scump din
istorie, însă strategia trupei irlandeze de mărire a capacității
scenice, cu ajutorul unei uriașe scene mobile rotative, o premieră
în domeniu, a avut rezultatele scontate. Fiecare concert a generat
încasări medii de 7 milioane de dolari, fiind urmărit, în medie, de
aproape 70.000 de spectatori – un nou record în domeniu.