Mario Iorgulescu a făcut primele dezvăluiri după accidentul de mașină din septembrie 2019, în care a omorât un tânăr, soț și tată a doi copii.
Dani Vicol era numele victimei fiului președintelui LPF, care a trecut în neființă după coliziunea fatală. La momentul impactului, Iorgulescu Jr. conducea un Aston Martin, model DBS, cu o viteză de 143 km/h. Inculpatul prezenta o alcoolemie de 1.96 g/l și se afla sub influența substanțelor interzise.
Acum, la mai bine de 3 ani de la accidentul care a schimbat radical viața unei familii, dar și pe a inculpatului, Mario Iorgulescu susține că tânărul căruia nu i-a mai lăsat nicio speranță la a trăi se afla și el sub influența drogurilor.
Fiul lui Gino Iorgulescu a dezvăluit că avocatul lui se află în posesia unor acte doveditoare, conform cărora Dani Vicol ar fi consumat substanțe interzise în orele premergătoare accidentului fatal în care a fost implicat.
Însă, Mario Iorgulescu nu își poate contacta avocatul, deoarece nu are numărul acestuia de telefon, iar relația cu părinții lui se răcește pe zi ce trece de la momentul coliziunii, după spusele sale.
„Victima era și ea drogată. Actele le are și avocatul meu. Dar acum nu pot vorbi cu el, nu am numărul lui și sunt certat cu ai mei. Cu tata nu mai vorbesc de vreo două luni, iar cu mama m-am certat aseară. Mă tot cert cu ei de trei ani de zile, în fiecare zi aproape. Nu merg lucrurile între noi”, a declarat Mario Iorgulescu, conform Fanatik.
Iorgulescu Jr. a recunoscut, la mai bine de 3 ani de la accident, că nu a avut vreo tentativă de a contacta familia victimei și s-a rezumat la a le transmite condoleanțe și să îi anunțe că „oamenii mai și greșesc”.
„Nu vreau să mă întorc în România. Mi-aș dori să fiu condamnat cu suspendare și să îmi fac pedeapsa în Italia. Am plâns un an și jumătate, în fiecare, zi, în hohote. Nu am încercat să vorbesc vreodată cu familia victimei. Dar aș vrea să le transmit ceva, să îmi cer scuze. Vreau să le spun întâi condoleanțe. Chiar sunt sincer. Dar vreau să le spun că oamenii mai și greșesc.
Vreau să le spun că aș vrea să dau timpul înapoi, nu aș mai face acea greșeală. Nu pot să dau timpul înapoi, dar pot să le fac o promisiune. Voi avea grijă de acei copii, nu le va lipsi nimic, niciodată, mă voi ocupa personal, eu și familia mea.
Voi face tot posibilul să nu ducă lipsă de nimic, chiar știu că le este greu fără tată, mi-aș fi dorit să nu se întâmple asta”, a adăugat fiul lui Gino Iorgulescu.
În prezent, Mario Iorgulescu se află într-o clinică privată din Italia, unde a fost trimis de tatăl său la scurt timp după accident. Fiul președintelui LPF susține că starea lui generală este departe de a fi bună și este în mare parte izolat și nu are persoane în jur cu care să discute.
„Sunt în Italia, într-o clinică psihiatrică. Am o leziune la lobul frontal, medicii spun că e de când eram copil, de când am căzut în cap. Nu mă simt deloc bine, abia pot să stau. Sunt înconjurat, aici, de oameni cu probleme psihice. Nu am cu cine să vorbesc, am momente când o iau razna.
Preferam să fiu la pârnaie, era mai simplu decât aici, dar să fiu sănătos. Aveam cu cine să vorbesc măcar, trecea timpul mai repede decât aici.
Fac terapie tot timpul, medicamentație, mă ajută să stau pe linia de plutire, dar tot nu e bine. Mi se agravează constant situația. Mie mi-a fost descoperită acea leziune pe lobul frontal al creierului. Am făcut aici și terapie cu magneți și cu electroșocuri. Din ce știu, problemele mele medicale nu pot fi tratate în România… Și nu aș vrea să sfârșesc într-un spital de nebuni”, a mai spus Mario Iorgulescu, pentru sursa citată.
La scurt timp după accidentul fatal provocat de Mario Iorgulescu, procurorii au emis un referat în care sunt descrise, cu lux de amănunte, faptele tânărului din seara fatidică.
„La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 60 km/h în localitate.
Acesta a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V.D.A..
Aceasta a decedat pe loc. Din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.
Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut şi acceptat, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”, se arată în referatul procurorilor prin care Mario Iorgulescu a fost trimis în judecată.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER