În cadrul celei de-a opta ediții a festivalului de publicitate AD’OR, reclama ProSport centrată în jurul lui Bernie, câinele care pășește pe aleea unui parc în ritmul imnului Stelei, a cucerit premiul pentru cel mai bun spot TV al anului.
Apreciat de juriu, ineditul material publicitar a obținut medalia de argint, cea de aur nefiind acordată în acest an. La aceeași probă a mai fost înscris și spotul anti-Steaua, parte a campaniei ProSport „Știm ce înseamnă să fii suporter!”, de asemenea un spot ce a suscitat interesul organizatorilor. „Am pornit în cele două execuții de la râca de suporter, nu se poate vorbi de fani la modul generic. Ei susțin o echipă sau alta și fac glume, se șicanează reciproc. Acest lucru l-am dramatizat în cele două spoturi”, și-au explicat alegerea, pentru ProSport, Emilian Arsenoaiei și Răzvan Mătășel, autorii spotului.
Parte a aceleiași campanii, cu o zi înaintea derby-ului, ProSport a organizat și întrecerea cățeilor steÂÂÂliști din parcul Moghioroș. Totodată, inspirată de spotul anti-Steaua, o grupare de dinamoviști a mers să-l colinde pe Gigi Becali la Palat cu deja celebrul „La-la sus răsare”, iar acesta, amuzat de situație, a suplimentat numărul biletelor acordate alb-roșilor la meci cu 300. Ca răspuns, în timpul derby-ului Steaua – Dinamo, galeria „câinilor” a afișat un banner inspirat de același spot: „Cu la-la în deplasare doar românii de peste hotare!”. Filmarea a avut loc în parcul Circului chiar lângă Stadionul Dinamo. Din această cauză, băieții din galerie strigau mai puțin convinși, de frica dinamoviștilor care ar fi putut apărea oricând Emilian Arsenoaiei, creative director Arsenoaiei&Mătășel
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER