AD”OR **premiază PROSPORT

În cadrul celei de-a opta ediții a festivalului de publicitate
AD’OR, reclama ProSport centrată în jurul lui Bernie, câinele care
pășește pe aleea unui parc în ritmul imnului Stelei, a cucerit
premiul pentru cel mai bun spot TV al anului.

Apreciat de juriu, ineditul material publicitar a obținut
medalia de argint, cea de aur nefiind acordată în acest an. La
aceeași probă a mai fost înscris și spotul anti-Steaua, parte a
campaniei ProSport „Știm ce înseamnă să fii suporter!”, de asemenea
un spot ce a suscitat interesul organizatorilor. „Am pornit în cele
două execuții de la râca de suporter, nu se poate vorbi de fani la
modul generic. Ei susțin o echipă sau alta și fac glume, se
șicanează reciproc. Acest lucru l-am dramatizat în cele două
spoturi”, și-au explicat alegerea, pentru ProSport, Emilian
Arsenoaiei și Răzvan Mătășel, autorii spotului.

Parte a aceleiași campanii, cu o zi înaintea derby-ului,
ProSport a organizat și întrecerea cățeilor ste­­­liști din parcul
Moghioroș. Totodată, inspirată de spotul anti-Steaua, o grupare de
dinamoviști a mers să-l colinde pe Gigi Becali la Palat cu deja
celebrul „La-la sus răsare”, iar acesta, amuzat de situație, a
suplimentat numărul biletelor acordate alb-roșilor la meci cu 300.
Ca răspuns, în timpul derby-ului Steaua – Dinamo, galeria
„câinilor” a afișat un banner inspirat de același spot: „Cu la-la
în deplasare doar românii de peste hotare!”.

Filmarea a avut loc în parcul Circului chiar lângă Stadionul
Dinamo. Din această cauză, băieții din galerie strigau mai puțin
convinși, de frica dinamoviștilor care ar fi putut apărea
oricând

Emilian Arsenoaiei, creative director Arsenoaiei&Mătășel

Publicat: 11 09. 2009, 21:19
Actualizat: 11 09. 2009, 21:20