Cel mai important parteneriat din fotbal semnat în luna martie 2010 este cel al federației engleze de fotbal, în valoare de peste 23 de milioane de euro.
1. Football League – Npower: Football League include campionatele Championship, League 1, League 2 și Carling Cup. Federația engleză a semnat un parteneriat pentru acestea cu furnizorul de energie Npower. Pentru trei sezoane suma totală este 23,2 milioane de euro, aproximativ 7,7 milioane anual.
2. UEFA – Hyundai/Kia: UEFA a semnat contract de sponsorizare cu Hyundai/Kia pentru Euro 2012 și Euro 2016, plus competițiile Under 21. Contractul se întinde pe șapte ani și valorează 13 milioane de euro, adică 1,8 milioane anual.
3. Federația Engleză – FIAT: Federația engleză de fotbal a semnat un parteneriat cu constructorul auto italian Fiat, pe patru ani, la o valoare totală de 12,4 milioane de euro, aproximativ 3,1 milioane anual.
4. Federația Engelză – Nivea: Un alt contract semnat de FA este cu Nivea, mai exact brandul Nivea for men, pentru o sumă totală de 11,8 milioane de euro în patru ani, adică 2,95 milioane pe sezon.
5. Naționala Cehiei – Puma: naționala Cehiei a prelungit înțelegerea cu Puma pentru încă patrui ani. Valoarea contractului: 8,8 milioane de euro, aproximativ 2,2 milioane anual.
6. Manchester United – Telekom Malaysia: Manchester United a semnat un contract pentru conținut pe telefoane mobile cu compania Telekom Malaysia. Asiaticii au plătit 6,6 milioane de euro pe cinci ani, adică 1,2 milioane de euro pe sezon.
7. Manchester United – MTN: Un alt contract cu o companie de telecomunicații semnat de Manchesrer United este cu africanii de la MTN. Contractul este valabil trei ani și jumătate, valorează 2,5 milioane de euro, adică 715.000 anual.
8. Arminia Bielefeld – Schuco: Clubul german va purta pe tricouri brandul Schuco International pentru un sezon, timp în care va încasa 1,5 milioane de euro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER