Agenția de presă Mediafax premiază valorile anului la „Gala Mediafax 2014 – Gala valorilor”

Agenția de presă Mediafax, cel mai mare furnizor român de informație generalistă și de business, organizează, marți, 4 martie, la Ateneul Român, „Gala Mediafax 2014 – Gala Valorilor”, un eveniment în care vor fi premiați cei care au demonstrat că întrunesc valorile prin care agenția s-a consacrat.

Valorile brandului Mediafax sunt: credibilitate, autoritate, obiectivitate, exhaustivitate și promptitudine.

Evenimentul aduce pe scenă oamenii care redau speranța într-o lume mai bună și un viitor mai luminos prin faptele lor. Vor fi premiați cei care au reușit să răzbată prin atmosfera densă și tensionată a anului 2013 cu fapte bune și realizări deosebite.

Astfel, la evenimentul din 4 martie, de la Ateneul Român din București, vor fi prezenți protagoniștii celor mai importante știri și materiale de presă furnizate de Agenția de presă MEDIAFAX în cursul anului 2013, oameni reprezentând valorile în care jurnaliștii agenției cred, personalități politice, reprezentanți ai instituțiilor statului, oameni de afaceri, de cultură, sportivi. Cu ei, Mediafax va sărbători valorile după care își ghidează întreaga activitate jurnalistică.

Gala Mediafax 2014 beneficiază de sprijinul Alpha Bank, Certinvest, Eximtur, Immofinanz, Tiriac Auto, NNDKP, CITR și Volksbank – Parteneri Gold.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informație generală și de afaceri din România. Înființată în 1991, compania face in prezent parte din cel mai mare grup media din România, Mediafax Group, și are peste 2.000 de clienți din mass-media, sectorul public și cel de afaceri. Printre produsele și serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de știri și fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă și de distribuție de comunicate de presă, analize de piață, conținut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct și consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conținutului și reunește cele mai multe branduri-lideri de piață din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: Business – Ziarul Financiar, www.zf.ro; www.zf.corporate.ro; BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST – ProSport, www.prosport.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro GQ; Playboy; GENERAL – Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax Monitorizare, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT – www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.one.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro, Glamour.

Publicat: 13 02. 2014, 14:14
Actualizat: 13 02. 2014, 14:20