Discovery vrea să aducă în România o serie de produse media noi în acest an, printre care Eurosport 4K. Anunțul a fost făcut de Andrey Stoychev, vicepreședinte Discovery în Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală, pentru publicația Media Expres, informează paginademedia.ro.
„În 2019, vom continuă să ne dezvoltăm oferta prin noi produse, cum ar fi Eurosport 4K, un produs digital pentru canalele cu conținut factual, dar și ducând experiența Premier League pe Eurosport la nivelul următor. Avem în plan și să dezvoltăm conținutul pentru casă și grădinărit printr-un canal dedicat (HGTV), în timp ce ne pregătim intens pentru Jocurile Olimpice de Vară Tokyo 2020”, a spus acesta pentru sursa citată.
„În România, dorim să îmbunătățim experiența fanilor prin transmisii HDR&4K, și să continuăm investițiile în proiecte inovatoare. De exemplu, în acest moment purtăm discuții cu partenerii noștri pentru a aduce în România produse de top, cum ar fi Eurosport 4K sau conținut din zona de non-ficțiune disponibil în 4K. De asemenea, am reușit să facem competițiile pentru care există drepturi locale disponibile în HD pe Eurosport – ceea ce înseamnă că fanii vor putea urmări Premier League pe canalele noastre, la cele mai înalte standarde de calitate”, a mai spus Stoychev.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER