Arena a devenit cunoscută în Germania la sfârșitul anului 2005, când a cumpărat drepturile de difuzare ale Bundesligii din 2006 până în 2009.
Se dorea a fi un proiect de succes, care să aibă în jur de 5 milioane de abonați și voia să detroneze Premiere, care este cel mai de succes canal pay tv german.
Astfel, pentru a putea acoperi cheltuielile de 220 de milioane de euro în care intrau prețul drepturilor de difuzare ale primelor două ligi germane, precum și alte costuri, cum ar fi alte competiții sportive, utilaje tehnice, personalul angajat, reclamă, Arena ar fi avut nevoie de 2,5 milioane de abonați.
Din păcate pentru ei, nu au reușit să convingă decât aproape 1,1 milioane de nemți, iar acest neajuns a provocat pierderi enorme. Cheltuielile prea mari au adus Arena la un pas de faliment. În august 2007, Unity Media, compania mamă, a vândut, printr-o sublicență, drepturile de difuzare ale campionatului german tocmai celor de la Premiere, căreia i le suflase cu un an înainte!
Arena nu mai există decât formal!
Arena primește de la Premiere 200 de milioane de euro pentru două sezoane, dar și-a asigurat un pachet de acțiuni în valoare de 300 de milioane de euro de la firma Premiere AG, ceea ce reprezintă 17% din valoarea acțiunilor acesteia.
Arena rămâne practic până în 2009 partener al Bundesligii și plătește în continuare 220 de milioane de euro cluburilor germane din prima și a doua ligă!
Arena a vândut lui Premiere nu doar drepturile de difuzare ale celor două ligi germane, ci și pe cele ale campionatului spaniol, ale Cupei Regelui, contractul pentru 80 de meciuri din Il Calcio, 100 de partide din Premier League, toate live, și alte 380 înregistrate.
Premier League se poate vedea și la Premiere, nu însă și Il Calcio, care, din cauza Arenei, nu mai poate fi văzut în Germania!
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER