Canalele grupului Discovery au ieșit de la data de 1 ianuarie 2020 din grilele celor de la Telekom și NextGen. Cei 1.350.000 de abonați ai Telekom nu mai pot viziona Eurosport, implicit partidele din Premier League și meciurile Simonei Halep, postul respectiv având exclusivitate asupra acestor evenimente.
Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC, Travel Channel, Animal Planet, Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery Showcase, DTX, Food Network, inclusiv variantele HD ale posturilor.
Acum, contrele dintre cele două companii au ajuns la faza pe rețelele sociale. Mai întâi, reprezentanții Telekom au anunțat că se duce o campanie injustă și că totul e cauzat de condițiile financiare impuse de grupul Discovery (n.red. – cel ce deține Eurosport).
”În calitate de furnizor de servicii TV pentru 1,35 milioane de clienți români, considerăm că mesajele pe care grupul Discovery le-a publicat în mod repetat pe toate canalele sale de comunicare, începând cu 27 decembrie 2019, prin care grupul induce publicului, în mod eronat, ideea că Telekom este responsabil în excusivitate pentru încheierea parteneriatului, reflectă o conduită de business injustă și nepotrivită și ne afectează afacerile și reputația…
Daca am fi acceptat aceste condiții, clienții noștri ar fi fost afectați de o creștere inevitabilă a preţurilor abonamentelor, pe care o considerăm nedreaptă și inutilă, având în vedere și faptul că, atât statisticile ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audienţelor), cât și sondajele pentru măsurarea audienţelor pe care le-am realizat intern, în intervalul ianuarie-noiembrie 2019, au relevat un declin în trendurile de vizionare, pentru majoritatea canalelor Discovery și pentru canalele Eurosport, comparativ cu 2018”, arată cei de la Telekom.
”Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere cu Telekom România. Ne dorim ca fanii noștri să poată viziona în continuare emisiunile și evenimentele sportive favorite de pe canalele noastre, care includ Eurosport, Discovery Channel, TLC sau Travel Channel.
Simțim totodată nevoia să clarificăm faptul că în permanență ne-am dorit să continuăm parteneriatul cu Telekom România, într-o manieră care să nu afecteze clienții din perspectiva conținutului sau a prețului.
Dimpotrivă, de-a lungul anilor, am îmbogățit semnificativ oferta de conținut, astfel încât consumatorii să poată primi mai mult.
Succesul canalelor noastre nu s-a diminuat. Cota portofoliului nostru a crescut cu 41% în 2019 vs. 2018, conform măsurătorilor oficiale din Romania. Fiecare meci important al Simonei Halep din 2019 a fost vizionat de aproape un milion de români, partidele din Premier League atrag sute de mii de telespectatori și aproape 900.000 de români au vizionat competițiile de snooker sau de ciclism pe Eurosport.
Le-am oferit constant fanilor noștri din România conținut de calitate inspirat din realitate și competiții sportive premium, iar cu această ocazie dorim să le mulțumim pentru toată susținerea și aprecierea de care au dat dovadă”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER