Dacă teletext nu e, nimic nu e**
Activitatea unei case de pariuri off-line se desfășoară pe baza
unor reguli de piață, mai mult sau mai puțin scrise. Plata imediată
a câștigurilor, a propriilor angajați și a taxelor către bugetul de
stat sunt aspecte elementare care asigură buna funcționare a
oricărui operator de profil.
Dincolo de acestea, diferențierea între casele de pariuri începe de
la prezența și prezentarea în piață. Prezența în piață este
reprezentată de rețeaua de agenții a casei respective, iar
prezentarea s-ar traduce prin interfața companie-client.
Fără a intra în detalii privind „componentele” interfeței, o să ne
referim doar la una singură, poate cea mai importantă, și anume
serviciul informațional. Pentru ca informația să ajungă la clientul
final, casele de pariuri exploatează orice suport de transmitere a
mesajului către publicul țintă, iar pentru off-line, cel mai
folosit suport este teletextul. Paginile de teletext ale unui
operator off-line conțin atât informații generale, oferta de joc
actualizată, rezultate în timp real, cât și referiri la orice
schimbare de moment.
Așadar, un canal de comunicare de importanță majoră atât din
punctul de vedere al acoperirii, cât și al conținutului, de care nu
te poți lipsi. De asta, când o casă de pariuri care avea
achiziționate cele mai multe pagini de teletext renunță peste
noapte, ridică niște semne de întrebare. Dar, pentru că nu avem
informații detaliate despre situația financiară a companiei, nu-i
pomenim numele, doar semnalăm acest fapt, cu mențiunea că în scurta
sa istorie a mai avut ceva sincope, peste care reușise să treacă.
Mai mult decât atât, sperăm să nu fi jucat Simona Sensual
incognito, continuând astfel marșul triumfal al câștigurilor
anunțat cu ceva timp în urmă.