Digisport va emite de la jumătatea lunii iulie. Partea bună este că noul post de profil va fi vizionat în pachetul de bază, deci fără să necesite costuri suplimentare. Partea rea, la el va avea acces același public ca și până acum. Cel abonat la RCS&RDS, operator cu o acoperire de 40 la sută din teritoriul României.
Liga Profesionistă de Fotbal a stabilit programul turului Ligii 1, iar odată cu acesta s-a conturat și modul în care vor fi împărțite transmisiile tv în sezonul 2009-2010. Dacă prima opțiune va rămâne în continuare la Antena 1, celelalte transmisii din etapă vor fi împărțite între GSP TV și Digisport, cele două canale de sport urmând să coexiste pe aceeași platformă, cea a RCS&RDS. „Noi vom transmite opțiunile 3, 4 și 6, iar GSP TV, opțiunile 2, 5 și 7. Ar mai fi opțiunile 8 și 9, care probabil că nu vor fi transmise de nimeni, pentru că, prin contract, suntem obligați să dăm minimim șapte meciuri pe etapă”, a declarat Teo Avrămescu, directorul departamentului Sport de la Digisport.
Fotbal, tenis, handbal și Ujpest – Steaua
Digisport va intra puternic pe piața de profil dând o lovitură grea tocmai GSP TV, cu care împarte același public. Pe lângă Liga I, puiul RCS va mai transmiste campionatele de fotbal din Spania (5 meciuri pe etapă și rezumate) și Germania (3 meciuri și rezumate), Campionatul Mondial de Motociclism, turnee de tenis și Ligile Naționale de handbal, masculin și feminin, plus meciurile de acasă ale naționalelor de handbal. „Nu ne axăm doar pe fotbal. Vrem să dovedim că avem o paletă echilibrată”, a punctat Avrămescu. De asemenea, surse din piață susțin că Digisport va transmite și meciul din Ungaria, Ujpest – Steaua, din Europa League.
100.000 de euro ar fi costat achiziționarea drepturilor de transmisie ale meciului Ujpest – Steaua
 Cum se împart opțiunile
Opțiunea 1: Antena 1
Opțiunea 2: GSP
Opțiunea 3: Digisport
Opțiunea 4: Digisport
Opțiunea 5: GSP
Opțiunea 6: Digisport
Opțiunea 7: GSP TV
Opțiunea 8: –
Opțiunea 9: –
Se bat pe 100.000 de telespectatori
Apariția Digisport face și mai acerbă lupta pe piața canalelor de sport din România, una deja supraaglomerată.
Microbiștii din România au acum la dispoziție nu mai puțin de zece posturi sportive, fiecare cu oferta lui. Ce face atât de atractivă prezența pe această piață? „Consumatorul de sport este și consumatorul ideal al multor advertiseri. Este adult, educat, cu putere financiară. Se atinge exacte publicul țintă vizat și se oferă o bună vizibilitate, deoarece în cadrul posturilor de televiziune tematice nu există o atât de mare aglomerare de spoturi în calupurile publicitare ca la posturile TV mari, generaliste “, spune Marina Dumitrașcu, research executive la agenția de media Brand Connection, pentru revista Capital.
Conform acesteia, veniturile din publicitate nu sunt de neglijat, însă există potențial și mai mare. În 2007, posturile sportive din România au atras aproape 1 milion de euro, venituri nete. „Caimacul” l-a luat Sport.ro, liderul autoritar pe piața canalelor de sport. În ce privește audiența, media zilnică este de aproximativ 100.000 de telespectatori.
632 de mii de telespectatori a fost audiența maximă la GSP TV în 2009, vârf dat de penultima etapă din Liga I, când practic s-a decis titlul (31 mai 2009).
73 de mii de telespectatori este media în prime time (all urban) a postului Sport.ro în 2009, lider detașat în clasamentul de audiență. În același interval orar, GSP TV a adunat o medie de 55.000 de telespectatori
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER