Cineva a aprins lumina, în sfârșit, în încăperea craniană medievală, întunecată și goală a patronului. Citatele greșite din Coelho, frânturile megalomane din filmul „Mihai Viteazu” și numele uitate ale antrenorilor Stelei s-au grupat ca țânțarii la bec în jurul unei noi găselnițe profitabile. Cola, berea, probabil și vinul, botezate cu numele și culorile echipei, sunt gândite, evident, de altcineva, semn că la Departamentul de marketing al clubului a aterizat un nepot care n-are în cap numai mașini și fițe. Sau un profesionist în poziționări pe piață și vânzări, care vrea să izbească roșul de albastru și să scoată din ele scântei financiare.
Se mizează pe target-ul extins al celui mai galonat club, căruia să-i alunece mai bine pe gâtlej gogomăniile incurabile ale conducerii și nodurile amare ale lipsei totale de viziune. Nu-i exclus ca la o mică agapă creștină, la clasa business în avionul de întoarcere de la Bruxelles, unde europarlamentarul studiază până la exasperare crăpăturile din pereții plenului, colegul țicnit din carul cu boi de partid să-i fi vândut ideea.
Iar dacă până acum jucătorii n-au purtat nicio inscripție pe echipament, în afară de hobby-ul patronului cu pariurile, nu-i exclus să admirăm pe pieptul bravilor luptători pentru titlu și neretrogradare câte-o sticlă sportivă de vin, îndoită cu cola. Deși cel mai potrivit tricou roș-albastru ar fi cel împodobit de Sărbători cu o halbă energizantă de bere plină ochi! Spuma clocotea deja, din producția proprie a fumătorului și consumatorului din loja oficială! Și mai suntem și-n post, Doamne iartă-l!
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER