Editorial Mihai Găinușă: Roș-halbastru
Cineva a aprins lumina, în sfârșit, în încăperea craniană
medievală, întunecată și goală a patronului. Citatele greșite din
Coelho, frânturile megalomane din filmul „Mihai Viteazu” și numele
uitate ale antrenorilor Stelei s-au grupat ca țânțarii la bec în
jurul unei noi găselnițe profitabile. Cola, berea, probabil și
vinul, botezate cu numele și culorile echipei, sunt gândite,
evident, de altcineva, semn că la Departamentul de marketing al
clubului a aterizat un nepot care n-are în cap numai mașini și
fițe. Sau un profesionist în poziționări pe piață și vânzări, care
vrea să izbească roșul de albastru și să scoată din ele scântei
financiare.
Se mizează pe target-ul extins al celui mai galonat club, căruia
să-i alunece mai bine pe gâtlej gogomăniile incurabile ale
conducerii și nodurile amare ale lipsei totale de viziune. Nu-i
exclus ca la o mică agapă creștină, la clasa business în avionul de
întoarcere de la Bruxelles, unde europarlamentarul studiază până la
exasperare crăpăturile din pereții plenului, colegul țicnit din
carul cu boi de partid să-i fi vândut ideea.
Iar dacă până acum jucătorii n-au purtat nicio inscripție pe
echipament, în afară de hobby-ul patronului cu pariurile, nu-i
exclus să admirăm pe pieptul bravilor luptători pentru titlu și
neretrogradare câte-o sticlă sportivă de vin, îndoită cu cola. Deși
cel mai potrivit tricou roș-albastru ar fi cel împodobit de
Sărbători cu o halbă energizantă de bere plină ochi! Spuma clocotea
deja, din producția proprie a fumătorului și consumatorului din
loja oficială! Și mai suntem și-n post, Doamne iartă-l!