Gândul, împreună cu Mediafax și Ziarul Financiar, a lansat portalul www.2lasuta.ro, prima platformă din țară care integrează o hartă interactivă a ONG-urilor cu feedback-ul dat de contribuabili, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Gândul continuă astfel tradiția faptelor bune cu o nouă campanie socială marca „Salvează Crăciunul” sau „De ce iubesc România” după ce, în iarnă, alături de Știrile Pro TV și partenerii săi, a reușit să strângă peste 100.000 de euro pentru copiii din Valea Screzii și Valea Plopulului.
Ce aduce nou 2lasuta.ro?
Harta ONG-urilor Harta interactivă a ONG-urilor, dezvoltată de către Asociația TechSoup România, prezintă ONG-urile din comunitățile locale, precum și de la nivel național într-un mod cât se poate de simplu și intuitiv pentru utilizatori. Doar printr-un simplu click, contribuabilii pot descărca formularele 200 sau 230, precompletate cu datele ONG-urilor respective. Astfel, utilizatorii nu trebuie decât să printeze formularul și să meargă la administrația financiară de care aparțin până în data de 25 mai 2012 pentru a redirecționa 2% din impozit.
Cine apare pe harta ONG-urilor? Momentan, baza de date cuprinde peste 200 de ONG-uri, dar procesul de înscriere este deschis oricui. Pentru a apărea pe harta interactivă, ONG-urile trebuie să se înregistreze printr-un proces de certificare care a fost auditat de KPMG. Astfel, contribuabilii au siguranța că cei 2% din impozit vor fi redirecționați către ONG-uri cu experiență în programe în beneficiul comunității.
Contribuabilii sunt cei care stabilesc clasamentul Pentru o și mai mare transparență, orice contribuabil poate recomanda prietenilor și cunoștințelor ONG-ul preferat printr-un, simplu LIKE facebook. Astfel, clasamentul ONG-urilor pentru fiecare domeniu de activitate este dat de preferințele userilor, în funcție de gradul de implicare a organizațiilor respective în programe destinate comunităților din care fac parte.
Site-urile Gândul.info, Mediafax.ro și ZF.ro fac parte din Mediafax Group, companie ce furnizează, prin intermediul mai multor platforme, cel mai diversificat conținut media de pe piața din România, destinat atât companiilor, cât și utilizatorilor finali. Publisher cu un portofoliu ce cuprinde cel mai mare număr de branduri lider de piață, Mediafax Group oferă conținut de interes general și informații specializate având ca public milioane de consumatori de presă scrisă și online.
Produsele editoriale ale Mediafax Group acoperă cele mai importante domenii de interes, de la business și social-politic la sport, divertisment și lifestyle, alături de nișe precum auto, știință, gadgeturi și tehnologie.
TechSoup România, partenerul 2lasuta.ro, activează în țara noastră din 2009 și a investit deja în sectorul ONG peste 1.4 mil. dolari prin donații. Totodată, TechSoup România a facilitat sute de ore de mentorship IT, cu sprijinul unor parteneri importanți ca Microsoft sau Cisco, dar și a comunităților de specialiști precum ITSpark. TechSoup este cea mai mare intreprindere socială de donații tehnologice din lume, dezvoltând și în România programe de donații și training-uri pentru ONG-uri.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER