„Academia Hagi”, „Cupa Hagi-Danone”, acum „Next 11”. Fostul mare decar al echipei naționale își continuă proiectele prin care vrea să scoată la lumină fotbalul românesc.
La București a început ieri ultima zonă a Cupei Hagi-Danone, singura competiție de fotbal de la noi care duce an de an o echipă românească la un turneu final mondial. Capitala dă și recordul rezonului: 90 de echipe școlare, 6 de club și un total de 1344 de puști de până la 12 ani ce își vor juca șansele pe terenul „Romprim”. Până la aflarea echipei care va reprezenta România la finala mondială „Danone Nations Cup”, Hagi a mai făcut un pas înainte. Ieri „Regele” a anunțat lansarea campaniei „Next 11”, în parteneriat cu Pepsi, prin care speră ca viitorul echipei naționale să fie asigurat de jucători proveniți de la școala lui de fotbal. „Strategia noastră este să devenim, mai întâi, cei mai buni din România, apoi și în afară. Obiectivul este de a crea jucători buni care să facă față la nivel intern și internațional. Acum avem 27 de copii la loturile naționale, avem și copii mici foarte buni, care vor ajunge să facă performanță”, a spus Hagi. Parteneriatul cu Pepsi s-a încheiat pe o perioadă nedeterminată.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER