România a câștigat în Ungaria, în meciul amical disputat în memoria fostului handbalist Marian Cozma. Victoria de la Budapesta a fost urmarită de aproape două milioane de telespectatori din mediul urban, respectiv 15,4 puncte de rating și 38,1% cotă de piață.
Pro TV a fost lider, în timp ce postul numărul doi pe piața a fost Antena 1, cu 3,2 puncte de rating și 7,9% cotă de piață, urmat de Acasa Tv, 1,8 puncte de rating și 4,5% cotă de piață.
Minutul de maximă audiență a fost atins la finalul primei reprize, 21:48, când 2.213.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau meciul transmis de Pro TV, respectiv o audiență de 19,2 puncte de rating și 45,5% cotă de piață. Și publicul comercial urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, a preferat meciul amical Ungaria – Romania, transmis miercuri seara de Pro TV, cu un rating de 13,5 puncte și 39,8% cota de piață, adică 726.000 de telespectatori.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER