România este una dintre gazdele EURO 2020, însă această responsabilitate pare că ne depășește total. Conform site-ului Club Feroviar, proiectului trenului care să lege Gara de Nord de Aeroportul Otopeni a fost câștigat de o asociere de firme, SC Arcada Company SA – SC ISPCS SA – DB Engineering & Consulting GMBH, însă nu va fi gata la timp pentru turneul final.
Acum, că s-a stabilit cine va conecta Aeroportul Otopeni de Gara de Nord, urmează să fie demarat proiectul. Numai că lucrările vor dura 14 luni (două luni pentru proiectare și 12 pentru execuție). Cu alte cuvinte, conform sursei citate, până la startul EURO 2020 nu vom putea asigura un transport decent între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni. Așa cum și Gică Popescu a promis.
Valoarea totală a acestui proiect este de 420.113.000 de lei. Sursa de finanțare este asigurată din fonduri de coeziune și de la bugetul de stat.
1. Am promis trei stadioane, nu avem niciunul. Există șanse ca Ghencea să fie gata la timp. La Arcul de Triumf nu s-a mișcat nimic.
2. Am renunțat la varianta liniei de metrou până la aeroport, dând asigurări că vom avea un tren care să facă legătura între Gara de Nord și Otopeni. Se pare că nici acest proiect nu va fi gata la timp.
Bucureștiul se numără printre cele 12 orașe (Roma, Baku, Sankt Petersburg, Copenhaga, Amsterdam, București, Londra, Glasgow, Bilbao, Dublin, Munchen și Budapesta) care vor găzdui meciuri la Euro 2020. Pe Arena Națională se vor juca 3 meciuri din faza grupelor și un meci din optimile de finală.
Turneul final va avea loc între 12 iunie și 12 iulie 2020 și va marca 60 de ani de la înființarea Campionatului European.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER