Marți, în ProSport: Steaua plătește o avere anual pentru chiria stadioanelor. Cu banii aceștia, clubul ar putea lua un fotbalist de mare valoare
Numărul 18 al săptămânalului ProSport apare marți, 22 aprilie, și se distribuie exclusiv cu ediția tipărită a cotidianului Ziarul financiar.
În paginile săptămânalului, tipărit în condiții grafice deosebite, vă propunem un subiect extrem de interesant: cum poate o formație din Liga 1 să își asigure 30% din buget prin acțiuni de marketing. Potențialul este unul uriaș, însă foarte puține formații din România au o strategie coerentă în acest sens.
Daniel „Bobby” Durbac, cel care între 2008 și 2011 a pus pe picioare și a condus cel mai performant departament de marketing sportiv din România, la Steaua, ne-a dezvăluit multe dintre secretele succesului. Fostul oficial din Ghencea vorbește despre posibilitățile de business pe care cluburile din Liga 1 le ignoră, doar în săptămânalul ProSport.
Un alt material interesant este legat de handbalul românesc. Întrecerile interne se vor asemăna în curând cu „Bundesliga”, măcar dintr-un punct de vedere: cel al numărului de jucători străini care vor putea fi legitimați la un club, fără limită. Diferența de organizare între cele două competiții este însă imensă, cel mai puternic campionat de handbal din lume fiind deja o industrie. Citește în ProSport o analiză extrem de elaborată în paralel, despre cele două competiții.
Nu în ultimul rând, vă recomandăm un subiect care o are în prim plan pe campioana României. Steaua plătește scump faptul că nu are un stadion propriu. Cele 26 de partide de pe teren propriu disputate în acest sezon scot din conturile Stelei o sumă echivalentă cu bugetul total pe jumătate de sezon al unui club precum FC Botoșani. Cu o sumă comparabilă, oficialii din Ghencea ar putea să cumpere un fotbalist de top. Toate detaliile despre cheltuielile pe care Steaua e obligată să le facă, doar în ProSport.