Marți în ProSport: Steaua poate obține ușor 10 milioane de euro în fiecare an, dar ignoră total un aspect esențial

Numărul 26 al săptămânalului ProSport apare marți, 17 iunie, și se distribuie exclusiv cu ediția tipărită a cotidianului Ziarul financiar.

În paginile săptămânalului, tipărit în condiții grafice deosebite, vă propunem un subiect extrem de interesant: Mihai Neguț, managerul agenției „Making Of”, care se ocupă de marketingul sportiv, a analizat pentru cititorii noștri piața și a tratat pe larg problemele brandurilor autohtone. „Chivu a fost singurul care putea să concureze brandul Hagi„, este concluzia acestuia, care a explicat în detaliu cum ar trebui crescută imaginea Simonei Halep, de ce Mutu e pe lista de „a nu” a multinaționalelor și cum Steaua poate scoate, cu un plan bine pus la punct, 10 milioane de euro pe an din marketing.

Un alt material captivant are în prim plan Mondialul din Brazilia. Am pus cap la cap salariile celor 32 de selecționeri de la Mondiale și am avut surpriza să constatăm că nouă dintre antrenorii care și-au calificat echipele la turneul final din Brazilia sunt mai slab plătiți decât Victor Pițurcă.

Nu în ultimul rând, vă recomandăm un subiect care are ca punct de plecare decizia FIFA de a schimba legea în Brazilia pentru a se putea consuma bere pe stadioane, la Mondiale. Guvernul din țara sud-americană, care introdusese interdicția de a se comercializa alcool la meciuri din cauza violențelor, a fost nevoit să accepte compromisul, dar și să acorde facilități precum scutirea de taxe pentru sponsorii forului mondial.

Publicat: 16 06. 2014, 17:43
Actualizat: 16 06. 2014, 17:57